مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین از توزیع و کاشت 24 هزار اصله نهال در سطح معابر روستایی از سوی این نهاد خبر داد و گفت: این کار به مناسبت روز درختکاری در تمامی روستاهای استان انجام می شود.
کد خبر: ۵۷۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳ 04 March 2018

 به گزارش تابناک قزوین محمد همتیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حوزه فعالیت بنیاد مسکن در بحث طرح هادی روستایی، این نهاد امسال با همکاری منابع طبیعی و یه مناسبت روز درختکاری (15 اسفند) اقدام به کاشت 24 هزار اصله نهال در سطح معابر بهسازی شده کرده است.
به گفته وی، کاشت نهال امسال با همکاری دهیاری ها، شوراهای اسلامی و اهالی روستاها در تمامی روستاهای دارای سکنه استان قزوین به اجرا گذاشته می شود.
همتیان در ادامه با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین در سال جاری از محل دریافت قیر رایگان نیز اقدام به اجرای آسفالت سطح معابر روستایی در 110 روستا کرده است، اضافه کرد: با توجه به وضعیت جوی مناسب، کار آسفالت معابر 15 روستا در حال انجام است که در صورت ادامه وضع موجود، عملیات آسفالت همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.
به گفته وی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین از محل دریافت قیر رایگان، تا پایان امسال و اوایل سال آینده اقدام به آسفالت 400 هزار متر مربع از سطح معابر روستایی خواهد کرد.
استان قزوین دارای 842 روستا و 90 هزار واحد روستایی بوده که از این تعداد تاکنون حدود 60 هزار واحد مقاوم سازی شده است.
اجرای طرح هادی روستایی و بهسازی مسکن در شهرهای کوچک و روستاها برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار