رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری انجام شده و تامین اعتبار لازم، پروژه راه آهن قزوین به قم در سال آینده کلید خواهد خورد.
کد خبر: ۵۷۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 04 March 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، داود محمدی روز یکشنبه در جمع خانواده شهدا در امامزاده چهارانبیاء قزوین با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اظهارداشت:عزت واقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و مادران آنهاست و جایگاه شما بزرگواران در جامعه در صدر است.

وی اضافه کرد: شهدا همواره زنده اند و یادشان در میان ما هست و با زنده نگهداشتن یادآنها از ارزشهای اسلامی صیانت خواهیم کرد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شاید در حوزه اشتغال اعتبار لازم در بودجه اختصاص نیافته که تذکر لازم به دولت داده شده است تا این کمبود برطرف شود.

محمدی اضافه کرد: در برنامه بودجه سال آینده ایجاد یک میلیون و ۳۳ هزار شغل پیش بینی شده که باید بستر لازم برای تحقق آن فراهم شود تا از برنامه عقب نمانیم.

وی در خصوص انتقال آب از سد طالقان به قزوین هم گفت: سهم آب استان از این سد ۶۰ میلیون مترمکعب است که اجرای پروژه انتقال بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که امیدواریم بدون وقفه اجرایی شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در حوزه سلامت با توجه به قدیمی بودن برخی بیمارستانهای استان با احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در استان موافقت شده که از سال آینده سهیمه اعتباری آن را دریافت خواهیم کرد تا کار عملیاتی شود.

وی بیان کرد: همچنین خط راه آهن قزوین به قم در سال بعد کلید می خورد و راه آهن قزوین به زنجان و تهران ۲ خطه می شود که در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

محمدی یادآورشد: یکی از پروژه های مهم ریلی کشور که در سطح ملی است راه آهن قزوین به رشت با بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی است که در اردیبهشت ماه سال آینده آماده بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: در حوزه شتابگر ملی استان قزوین به عنوان مرجع علمی شناخته شده که با اجرای آن زمینه اشتغال صدها نفر از دانشمندان جوان فراهم می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار