کاراته‌کاهای استان قزوین در جریان رقابت‌های لیگ کاراته باشگاه‌های کشور خوش درخشیدند.
کد خبر: ۵۷۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵ 04 March 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کاراته‌کاهای استان که امسال در ترکیب تیم‌های مختلف باشگاهی کشور در رقابت‌های سوپرلیگ کاراته و لیگ کاراته امیدهای کشور به روی تاتامی رفتند با کسب عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی لیگ برتر و لیگ کاراته امیدهای باشگاه‌های کشور به همراه تیم‌های باشگاهی خود یک بار دیگر توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

کاراته‌کاهای استان که در طول سال‌های اخیر بارها در ترکیب تیم‌های ملی و در رده‌های سنی مختلف توانسته‌اند با کسب نشان برای جامعه ورزش کاراته استان و کشور افتخارآفرینی کنند، حالا دامنه افتخارات خود را به لیگ‌های باشگاهی آورده‌اند تا سهم بسزایی در موفقیت‌های تیم‌های باشگاهی خود داشته باشند.

بهمن عسگری، مجید حسن‌نیای‌دیلمی، علی‌اصغر آسیابری، امیررضا میرزایی، رئوف دست‌افکن و محمدحسین قاسمی از جمله کاراته‌کاهای ارزشمند استان هستند که توانستند به همراه تیم‌های باشگاهی خود در رقابت‌های سوپرلیگ و لیگ امیدهای باشگاه‌های کشور برای استان کسب افتخار کنند.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به درخشش کاراته‌کاهای استان در رقابت‌‌های سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور اظهار داشت: کاراته‌کاهای استان در قالب تیم‌های مختلف باشگاهی کشور در مسابقات سوپر لیگ کاراته توانستند با درخشش قابل توجه سهم قابل مهمی در عناوین برتر تیم‌های باشگاهی خود داشته باشند.

حمیدرضا داوری افزود: در پایان این رقابت‌ها بهمن عسگری و مجید حسن‌نیای‌دیلمی در ترکیب تیم دانشگاه آزاد موفق شدند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

وی عنوان کرد: علی‌اصغر آسیابری در ترکیب بیمه تعاون موفق به کسب نایب قهرمانی شد و امیررضا میرزایی در ترکیب تیم پاس قوامین عنوان سومی را به دست آورد.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین گفت: کاراته‌کاهای استان همچنین در لیگ امیدهای کشور هم توانستند افتخارآفرین ظاهر شوند، به طوری که رئوف دست‌افکن به همراه تیم پاس قهرمان و محمدحسین قاسمی به همراه تیم انرژی صاحب سکوی سومی شد.

داوری که خود یکی از داوران مسابقات هفته پایانی رقابت‌های سوپرلیگ کاراته کشور بود، افزود: عباس جنابی، کامبیز کاکاوند و حمیدرضا جنابی از دیگر داوران استان بودند که در جریان رقابت‌های سوپرلیگ کاراته کشور و لیگ امیدهای کشور قضاوت کردند.

گفتنی است، هفته پایانی رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن غدیر تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار