استاندار کرمان با اشاره به اینکه امروز راهی را در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان آغاز کردیم که باید آن را ادامه داد و عقب‌نشینی جایز نیست گفت: باید از همه ظرفیت‌ها در محرومیت‌زدایی نقاط مختلف استان استفاده کرد.
کد خبر: ۵۷۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷ 04 March 2018

علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در جلسه شورای جوانان استان کرمان اظهار داشت: در استان کرمان ترویج فرهنگ مطالبه‌گری را آغاز کردیم و به آن اعتقاد داریم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با خویشتن‌داری دولت امروزه این مطالبه گری نهادینه شد و کسی دیگر نمیتواند جلوی آن را بگیرد افزود: امروز اتوبوس مطالبه‌گری استان توسط بسیج رسانه راه‌اندازی شد و کار بسیار ارزشمندی است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرهنگ مطالبه‌گری فرهنگ خردمندانه‌ای است بیان کرد: جوان امروزی سنگ به دست نمی‌گیرد و با گفتن و قلم صدای خود را به همه جا می‌رساند.

وی با بیان اینکه هر چه ضریب مطالبه‌گری خردمندانه را افزایش دهیم در توسعه استان بهتر موثر خواهیم بود عنوان کرد: هر مدیری در هر دستگاهی باید مسئول و پاسخگوی عملکرد خود باشد.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه هر کس در هر لباسی که مسئولیتی گرفت باید پاسخگوی مردم باشد و اگر ایرادی در کارش بود از مردم عذرخواهی کند خاطر نشان‌ کرد: وزیر جوان ارتباطات در همین سالن استانداری از مردم کرمان به دلیل اختلال تلفن همراه در زمان زلزله عذرخواهی کرد.

وی با بیان اینکه در سطح استانی کار می‌کنیم که اعتقاد داریم بسیاری از مشکلات در خود استان قابل حل است تصریح کرد: بنده نماینده دولت هستم و بیشترین مطالبه را از مردم برای توسعه استان داشته‌ام.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در دنیای امروز حتی دولت‌سالاری حذف شده و مردم خودشان در صحنه‌های مختلف فعالیت می‌کنند گفت: فرهنگ مشارکتی و با هم کار کردن را بلد نیستیم و باید آن را در کرمان راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه ما در استان کرمان رسانه را در کنار خود می‌بینیم نه در مقابل خود افزود: قبول دارم که بخشی از مطالبات جوانان مربوط به دستگاه‌های دولتی و قسمتی مربوط به بخش خصوصی است اما نباید خسته شد و با پیگیری کار حل می‌شود.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه امروز راهی را در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان آغاز کردیم که باید آن را ادامه داد و عقب‌نشینی جایز نیست بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها در محرومیت‌زدایی نقاط مختلف استان استفاده کرد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار