استاندار قزوین تاکید کرد
استاندار قزوین تاکید کرد: باید ظرفیت نوروز را مغتنم دانسته و از آن برای افزایش همگرایی و هم افزایی بین اقوام ایرانی استفاده کرد.
کد خبر: ۵۷۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 05 March 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، عبدالمحمد زاهدی َشامگاه یکشنبه در سومین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین افزود: اقتصاد گردشگری به زودی از اقتصاد نفت پیشی گرفته و به عنوان اقتصاد اول دنیا مطرح خواهد شد بنابراین ایران نیز که جزو 10کشور برتر در حوزه جاذبه های گردشگری است باید به طور جدی در این حوزه ورود پیدا کند.
وی اضافه کرد: نوروز مهم ترین آیین ملی کشور و حلقه وصل تمام اقوام ایرانی در چارچوب جغرافیای فرهنگی شامل 12کشور است و مجموعه ای از زیبایی ها و خوبی ها در آن وجود دارد که هیچ مغایرتی نیز با اعتقادات دینی ما ندارد از این رو باید از آن برای همگرایی بیشتر استفاده کنیم.
زاهدی بر برنامه ریزی جذب هرچه بیشتر گردشگران نوروزی به قزوین تاکید کرد و ادامه داد: هرچه سفر بین استان ها را رونق دهیم در همگرایی اقوام موثرتر خواهد بود.
وی همچنین گفت: برای جذب گردشگر یک سری جاذبه ها در قزوین وجود دارد و یک سری از آنها را نیز باید ابجاد کنیم تا گردشگران وارد قزوین شوند.
زاهدی در ادامه بر فراهم کردن زمینه اقامت کوتاه مدت در مجتمع های بین راهی، مدارس و مساجد و پارک ها برای گردشگران نوروزی تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در ادامه این نشست گفت: سال گذشته قزوین بالاتر از اصفهان جزو پنج شهر اول پربازدیدکننده کشور بود.
علی فرخزاد افزود: برای تبلیغ و معرفی قزوین مانند سال گذشته کار معرفی از مبدا را از تهران و کرج آغاز کرده ایم.
وی به افزایش ظرفیت تخت های اقامتی در قزوین نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری 330تخت در هتل های استان و 200 تخت نیز به اقامتگاه های بوم گردی و روستایی افزوده شده است.
جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر قزوین بر رونق گردشگری در استان تاکید کرد و افزود: به منظور رسیدن به توسعه و پیشرفت پایدار باید اولویت خود را بر تقویت بخش گردشگری قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار