رئیس‌کل دادگستری قزوین:
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین با اشاره به رونق تولید و اشتغالزایی گفت: با اشتغال هر کارگر حداقل پنج پرونده از دادگستری کمتر می‌شود و این مهم نشان‌دهنده اهمیت و ضرورت توجه به رونق اقتصادی جامعه است.
کد خبر: ۵۷۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 05 March 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی صبح امروز در بازدید از یکی از شرکت‌های تولیدی واقع در شهرستان تاکستان اظهار داشت: شجاعت و تدبیر تولیدکنندگان در رونق و رشد جامعه نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد: در راستای رونق تولید و اشتغالزایی اعتماد به نسل جوان در اولویت قرار دارد چراکه انقلاب به دست جوانان پیروز شده و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را هم باید جوانان عملیاتی کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین با بیان این مطلب که اقتصاد مقاومتی هم باید با همت و تلاش جوانان نتیجه پیدا کند، مطرح کرد: نتیجه بی‌تدبیری فقر است و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

قدرتی ادامه داد: هنگامی که نگاه و نیت افراد رفع مشکلات دیگران باشد خداوند هم یاری می‌کند و تولیدکنندگان باید در این مسیر گام بردارند.

وی گفت: با اشتغال هر کارگر حداقل پنج پرونده از دادگستری کمتر می‌شود و این مهم نشان‌دهنده اهمیت و ضرورت توجه به رونق اقتصادی جامعه است.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: موضوع اشتغال، اقتصاد و هدایت به سمت ارزش‌های معنوی از جمله عوامل مهم و اثرگذار در سلامت جامعه به شمار می‌رود.

قدرتی با بیان این مطلب که کارآفرینان در پاکی جامعه نقش دارند، تصریح کرد: سیاست دستگاه قضایی کمک به مدیران اجرایی و اقتصادی است و در این مسیر از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار