مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون ؛ 13 فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی کشاورزی در استان صادر شده است .
کد خبر: ۵۷۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 05 March 2018

 مصلایی  در گفتگو با تابناک قزوین با اعلام این خبر افزود : این تعداد پروانه با سرمایه گذاری بالغ بر 176 میلیارد و 930 میلیون ریال و ظرفیت 70 هزار و 540 تن در زمینه تولید و بسته بندی محصولات کشاورزی صادر شده است .

وی اظهار داشت : با بهره برداری از این واحدهای تولیدی ؛ زمینه اشتغال 320 نفر در استان فراهم شده است.

مصلایی تصریح کرد : همچنین طی این مدت 25 جواز تاسیس با سرمایه گذاری بالغ بر 667 میلیارد و 505 میلیون ریال و ظرفیت 144 هزار و202 تن محصولات کشاورزی در استان صادر شده که زمینه اشتغال برای 584 نفر ایجاد خواهد شد .

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه اولویتهای سرمایه گذاری دربخش صنایع تبدیلی وغذایی در استان را ؛ سورت و بسته بندی سبزیجات تازه و انواع میوه به روش انجماد سریع(IQF) ، صنایع تولید وبسته بندی آجیل وخشکبار ، فراوری محصول گوجه فرنگی ، احداث سرد خانه های بالای صفر و زیر صفر ؛ کشمش ، فرآوری و بسته بندی زیتون ، ترمینال ضبط و فرآوری پسته ، تولید وبسته بندی انواع کنسرو های گوشتی و غیر گوشتی ، را از دیگر اولویت های سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار