به گزارش تابناک قزوین:
رئیس ستاد اقامه نماز استان ادامه داد: اگر بخواهیم آسیب‌های اجتماعی در جامعه به حداقل برسد باید به جایگاه نماز در زندگی‌های فردی و اجتماعی اهمیت دهیم و اگر کوتاهی صورت گیرد، آسیب‌ها گریبان‌گیر جامعه می‌شود.
کد خبر: ۵۷۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸ 05 March 2018

با حضور رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین از فعالین اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تقدیر شد.
به گزارش تابناک؛ طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید قریش موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان، علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاونین و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان از فعالین اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تقدیر شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید قریش موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان در این مراسم با تاکید بر اهمیت نقش اداره کل ورزش و جوانان استان در بسط و گسترش فرهنگ اقامه نماز در بین جوانان و ورزشکاران اظهار داشت: تاثیری که یک ورزشکار و جوان نخبه می‌تواند در ترویج فرهنگ اقامه نماز داشته باشد به مراتب بیشتر از خیلی از مولفه‌های دیگر است.
وی افزود: بر اساس پیام رهبر انقلاب مسؤولان مؤمن باید در نظام اسلامی امکانات گسترده خود را در خدمت دعوت به نماز قرار دهند.
رئیس ستاد اقامه نماز استان ادامه داد: اگر بخواهیم آسیب‌های اجتماعی در جامعه به حداقل برسد باید به جایگاه نماز در زندگی‌های فردی و اجتماعی اهمیت دهیم و اگر کوتاهی صورت گیرد، آسیب‌ها گریبان‌گیر جامعه می‌شود.
وی با اشاره به نقش کاربردی نماز در زندگی و آخرت انسان ها، گفت: همه آیات قرآن و روایات اهل بیت (ع) به مضامین نماز اشاره شده است و ما باید وضعیت اقامه نماز در جامعه و خصوصا در بین ورزشکاران و جوانان را ساماندهی کنیم.

توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در اداره کل ورزش و جوانان استان با جدیت دنبال می‌شود
درادامه این مراسم علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: توسعه و ترویج فرهنگ نماز که یکی از واجبات دینی است در اداره کل ورزش و جوانان استان با جدیت دنبال می‌شود.
وی افزود: در همین راستا فعالیت‌های منسجم فرهنگی با محوریت نماز و قرآن با بهره مندی از توان و پتانسیل جامعه ورزش و جوانان استان برگزار شده است.
علایی مقدم خاطرنشان کرد: انجام فضاسازی‌های فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگ اقامه نماز در اداره کل، ادارات تابعه و اماکن ورزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیین معارف نماز با همکاری سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان، همکاری با ستاد اقامه نماز استان در برگزاری برنامه‌ها و شرکت در جلسات، حمایت از چاپ فلش کارت‌های نماز از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار