در سبك شيتوريو كن شي كان رقم خورد
بانوان كاراته‌كاي استان قم در جدال با حريفان شركت كننده در پيكارهاي بين‌المللي سبك شيتوريو كن شي كان موفق به كسب 30 مدال رنگارنگ شدند.
کد خبر: ۵۷۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 06 March 2018

به گزارش تابناک قم، بار دیگر موفقیت‌های کاراته قم در سبک‌های این رشته پرطرفدار و مدال‌آور ادامه پیدا کرد و این بار بانوان شاخص این رشته با حضور در رقابت‌های بین‌المللی سبک شیتوریو کن شی کان موفق به کسب 30 مدال طلا، نقره و برنز این رقابت‌ها شدند.

این در حالی است که مسابقات بین‌المللی سبک شیتوریو کن شی کان در بخش بانوان به میزبانی هیات البرز با حضور چهره‌های شاخص در دو بخش کاتا و کومیته به انجام رسید و کاروان اعزامی از استان قم با دو تیم مجموعا 30 مدال طلا، نقره و برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

یکی از دو تیم اعزامی استان قم به مربیگری خانم زیرک موفق به کسب پنج مدال طلا، چهار نشان نقره و 6 مدال برنز شد، در حالی که این تیم مجموعا 9 فینالیست داشت اما شاگردان طلایی زیرک، خانم‌ها آیدا بادی، محدثه حسینی، زهرا حلاج‌زاده، مرضیه نیک‌نام و نیایش سلیمانی بودند.

همچنین خانم‌ها مهدیه محرابی‌مهر، حوریه خاک‌بازان، زهرا بیات و راضیه دده‌بیگی موفق به کسب چهار مدال نقره شدند و خانم‌ها زینب‌سادات موسوی، شقایق کلهر، معصومه دانشی‌صدر، زینب کج‌کلاه، زینت رنجبر و فاطمه‌سادات چاووشی با ایستادن روی سکوی سوم اوزان خود صاحب نشان برنز شدند.

تیم دیگری از کاراته سبک شیتوریو کن شی کان استان قم به مربیگری مشترک خانم‌ها اخویان و شریفی در این دوره از مسابقات به میدان رفت و پنج مدال طلا، یک نقره و 9 مدال برنز کسب کرد، در حالی که خانم‌ها فاطمه ثنایی، ملیکا محمدزاده، هدیه‌سادات موسوی، ریحانه شمس‌اللهی و زهرا عظیمی موفق به کسب نشان طلا شدند.

در ترکیب این تیم فاطیما قازان با شکست غیر منتظره در دیدار نهایی موفق به کسب مدال نقره شد و خانم‌ها فاطمه حسنی، نازنین‌زهرا صفری، فاطمه اخویان، نرگس فدایی، فاطمه حسنی، فاطمه اخویان، زهرا اخویان، صبا خانی و سلیمه خوش‌نمک با کسب نشان برنز به کار خود پایان دادند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار