مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به همراه جمعی از مسئولین این اداره کل پیش از ظهر امروز با حضور در پایگاه قهرمانی از فعالیت های این مرکز بازدید کرد.
کد خبر: ۵۷۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 07 March 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ارسلان حسینی در این بازدید اظهار کرد:با توجه به اهمیت نقش پایگاه قهرمانی در توسعه ورزش حرفه ای و هدایت استعدادهای در مسیر قهرمانی انتظار می رود این پایگاه نقش مؤثرتری در این مسیر ایفا نماید.

وی با تاکید بر ضرورت امر برنامه ریزی به منظور استفاده بهینه از زمان و ظرفیت های موجود برای سال 97 در این پایگاه افزود:از معاونت توسعه ورزش به عنوان متولی این پایگاه انتظار می رود علاوه بر این زمینه حضور تعدادی مربی مجرب بصورت تمتم وقت در این مرکز را فراهم نماید.

حسینی افزود:کمک به توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و هدایت درست استعدادهای ورزشی در این مسیر در این پایگاه نباید تحت الشعاع موضوع درامدزآیی قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه تعیین یک تایم های اختصاصی ویژه بانوان را خواستار شد و افزود:باید فضای مناسب برای این مهم اماده شود تا قهرمانان و بانوان ورزشکار به راحتی ار امکانات موجود استفاده نمایند.

وی همچنین حمایت از هیئت هایی که بر اساس طرح امایش سرزمین ظرفیت قهرمانی دارند را دیگر وظیفه پایگاه قهرمانی ذکر کرد و از مدیریت این مجموعه خواست با همکاری واحدهای آموزش و پژوهش و هیئت پزشکی ورزشی در این راستا گام بردارد.

در ابتدای این نشست جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل و محمود روشنی مدیر پایگاه گزارشی از وضعیت آن و اقدامات صورت گرفته را ارائه نمودند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار