مرحله نهایی رقابت‌های مینی‌بسکتبال خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 07 March 2018

شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال استان اظهار کرد: این رقابت‌ها با در مرحله مقدماتی با حضور 13 تیم آغاز شد و در نهایت 4 تیم توانستند خود را مرحله پایانی برسانند.

وی ادامه داد: در دیدار فینال که روز جمعه در سالن 22 بهمن اهواز برگزار می‌شود، تیم‌های بهمن‌پلاس و ماهان اکسین رامهرمز به مصاف هم می‌روند و تیم‌های هیات بسکتبال دزفول و باشگاه سعیدی اهواز نیز برگزار کننده دیدار رده‌بندی هستند.

رییس هیات بسکتبال خوزستان با بیان این‌که وضعیت رده‌های سنی پایه با توجه به برنامه‌های مدنظر و همچنین برگزاری منظم مسابقات و آماده‌سازی به موقع تیم‌ها خوب است، گفت: بسکتبال خوزستان مانند سال گذشته حرف‌های بسیاری در رده سنی پایه برای گفتن داشت و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: این هفته جلسه‌ای با حضور هیات‌های استانی برگزار می‌شود تا در خصوص تغییر شیوه مسابقات رده سنی پایه تصمیماتی اتخاذ شود. قرار است پیشنهاد شود که با توجه به این‌که مسابقات رده‌ پایه در چهار مرحله برگزار می‌شود و این مستلزم هزینه و وقت است، مسابقات این رده به صورت سطح‌بندی تیم‌های قوی، متوسط و ضعیف برگزار شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بسکتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار