106 طرح عمرانی روز پنجشنبه با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۷۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 08 March 2018

به گزارش تابناک : سردار حسین سلامی در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگاران گفت: محرومیت زدایی و زدودن غبار فقر از چهره جامعه همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و سپاه پاسداران نیز تاکید و توصیه های معظم له را مورد توجه قرار داده است.
وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و مبارزه با فقر همانند مبارزه با دشمن در دستور کار سپاه است افزود: برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ساختارهای متناسب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد و اعتبارات لازم در نظر گرفته شده و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای فقر زدایی تلاش می کند.
وی اظهار کرد: تلاش ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مبارزه و چیرگی بر فقر جدی است و محرومیت زدایی نیازمند همکاری همه دستگاهها و سازمانها است. 
وی گفت: اگر همه کمک کنند اراده نیرومند وجود دارد که با گسترش فعالیت در آینده ای نزدیک بر کاستی ها غلبه کنیم.

*هزینه 10 میلیارد ریال در طرح های عمرانی مشهد
مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی هم در باره طرح های بهره برداری شده امروز در مشهد گفت: این طرح ها شامل 71 واحد مسکونی برای نیازمندان، 16 مسجد، 14 مدرسه و پنج خانه عالم است که با هزینه 10 میلیارد ریال در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری رسید.
سرهنگ پاسدار محمد روحانی افزود: علاوه بر آن توزیع سه هزار و 500 بسته معیشتی، 350 سری جهیزیه و پنج هزار کفش و پوشاک به ارزش 20 میلیار ریال برای نیازمندان در مناطق محروم حاشیه این کلانشهر آغاز شد.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار