رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از تشکیل اتوبوس مطالبه‌گری با شعار پرسش از خبرنگار و پاسخ از مسئولین برای اولین بار در خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 09 March 2018

به گزارش تابناک : عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی شامگاه(۱۷ اسفند) در اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به اینکه مبنای تشکیل بسیج رسانه قرانی بودن جامعه است ‌گفت: بسیج رسانه می‌تواند بر هجمه های رسانه های بیگانه اثر گذار باشد همچنین از جمله آرمان های بسیج رسانه می توان به تقویت جریان‌های رسانه‌ای انقلاب ارزش مدار و مستقل با رویکرد توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه الله) و مطالبه مسائل عمومی جامعه اشاره کرد.

 

وی با اشاره به اینکه توجه به نیازها و خواسته های اصحاب رسانه از وظایف سازمان بسیج رسانه است افزود: سازمان بسیج رسانه از طرف همه مسئولانی که خواسته یا ناخواسته به خبرنگارها بی احترامی کرده‌اند عذرخواهی می‌کند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه خراسان رضوی دومین قطب رسانه‌ای در کشور است گفت: سازمان بسیج رسانه با شعار فراجناحی خدمتگزار اصحاب خواهد بود و امروز در دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر حضور داریم جشنواره‌ای که نام آن هم پیام دارد.

 

محمدیان با اشاره به اینکه ابوذر را نمی توان تعریف کرد افزود جشنواره ابوذر یکی از مهمترین جشنواره های استان خراسان رضوی است و انقلاب گری، اقتصاد مقاومتی و اشتغال فرهنگ شهروندی از مهمترین موضوعاتی بود که در این جشنواره مورد تاکید قرار گرفت و دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه ای ابوذر کار خود را از همین امروز آغاز خواهد کرد.

 

وی با اشاره به ایجاد اتوبوس مطالبه گری با باشعار پرسش از خبرنگار و پاسخ از مسئولین ادامه داد: این ایده برای اولین بار در کشور در استان خراسان رضوی اجرا خواهد شد و امیدواریم رسانه‌ها هم ما را در راستای تحقق اهداف رسانه‌‌ای یاری کنند.

 

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار