از امروز در رده سني زير 15 سال انجام مي‌شود
تيم فوتبال نوجوانان هماي سعادت قم از امروز در آغاز مرحله مقدماتي رقابت‌هاي فصل 97 – 1396 ليگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور با حريفان خود رقابت مي‌كند.
کد خبر: ۵۷۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 11 March 2018

به گزارش تابناک قم، از جمع تیم‌هایی که به نمایندگی از فوتبال استان قم در دو رده سنی پایه لیگ‌های فوتبال باشگاهی ایران حضور دارند، فوتبالیست‌های دو تیم پیام و سهیل به میزبانی تیم سهیل در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم با یکدیگر رقابت می‌کنند و تیم نوجوانان همای سعادت با سفر به جنوب ایران در شهر شیراز به میدان می‌رود.

بازی‌های گروه هفتم از مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور از امروز شنبه نوزدهم اسفند ماه به میزبانی تیم فوتبال نوجوانان آذرخش المپیک شیراز برگزار می‌شود و تیم فوتبال نوجوانان همای سعادت به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها حضور دارد.

در این گروه تیم‌های فوتبال نوجوانان آذرخش المپیک شیراز، سپاهان یاسوج، نفت و گاز گچساران، پیام پرواز اصفهان و همای سعادت قم به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت دو تیم مجوز صعود به مرحله دوم رقابت‌های این فصل لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور را کسب کنند و در مراحل بالاتر شانس خود را برای کسب مجوز صعود به دسته بالاتر بیازمایند.

فوتبالیست‌های نوجوان همای سعادت قم بعد از سفر زمینی خود به شهر شیراز در هتل 22 بهمن این شهر مستقر شدند و نخستین بازی خود را در تلاش برای کسب مجوز صعود به مرحله دوم لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های ایران برابر پیام پرواز اصفهان برگزار می‌کند.

فوتبالیست‌های تیم همای سعادت قم در شهر شیراز کار سختی پیش‌رو دارند، در شرایطی که چند روز قبل نماینده امیدهای فوتبال قم که با نام سیاه‌جامگان راهی مسابقات شده بود از مرحله گروهی بالا نیامد و نتوانست مجوز صعود به دور بعدی رقابت‌های این فصل را کسب کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار