به گزارش تابناک قزوین به نقل از فارس قزوین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه یک شرکت مجاز امداد خودرو در استان مشغول فعالیت است، گفت: باتوجه به درخواست چند شرکت امداد خودرویی دیگر، مراحل بررسی و تکمیل شرایط برای فعالیت آن‌ها در دست بررسی است.
کد خبر: ۵۷۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 12 March 2018

یک شرکت مجاز امداد خودرو در قزوین مشغول فعالیت است/ رصد خودرو‌های امدادی از سامانه ۱۴۱

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای قزوین:

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه یک شرکت مجاز امداد خودرو در استان مشغول فعالیت است، گفت: باتوجه به درخواست چند شرکت امداد خودرویی دیگر، مراحل بررسی و تکمیل شرایط برای فعالیت آن‌ها در دست بررسی است.

افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه یکی از مشکلات در بخش خدمات امداد خودرو فعالیت غیرمجاز شرکت‌های متفرقه است، اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن نوروز به منظور تشدید نظارت و جلوگیری از فعالیت امداد خودروهای غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان به صورت مستمر کارشناسان اداره‌کل راهداری با همکاری پلیس راه استان به عنوان ضابط قضایی بر عملکرد مراکز امداد خودرو و یدک‌کش‌های جاده‌ای، تجهیزات و مجوز فعالیت آن‌ها نظارت می‌کند.

وی ادامه داد: البته امکان نظارت بر مراکز امداد خودروهای مجاز در سامانه 141 راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وجود دارد و خودروهای امدادی شرکت‌های مجاز مجهز به سیستم ردیاب بوده و از طریق سامانه 141 رصد می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین عنوان کرد: هموطنان می‌توانند هنگام دریافت خدمات از امداد خودرهای جاده‌ای، نسبت به استعلام شماره پلاک خودرو امدادرسان از طریق سامانه موبایلی 141 اقدام کنند؛ همچنین خودروهای امدادرسان موظف به ارائه نرخ نامه و فاکتور هستند.

پیرنون با اشاره به روش ارائه شکایات مردمی در خصوص این شرکت‌ها گفت: در صورت مراجعه یا تماس مردم با 141 امکان هدایت امدادگر به متقاضیان و همچنین پیگیری شکایات احتمالی وجود دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تماس‌هایی که تحت عناوین اجباری بودن خرید اشتراک امداد با مردم صورت می‌‌گیرد، کلاهبرداری است و هیچ قانونی در کشور برای الزام رانندگان به خرید این کارت‌های اشتراک وجود ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار