معاون حمل و نقل اداره‌كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی، گفت: 2هزار و 200 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری استان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.
کد خبر: ۵۷۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 12 March 2018

يوسف عابدينی اظهار کرد: اين تعداد ناوگان مسافری شامل اتوبوس، مينی‌بوس و سواری كرايه‌ای است كه با ظرفيت ٣٨ هزار و ٦٠٠ صندلی آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

وی افزود: رقابتی شدن شديد بازارها، توسعه شبكه‌های اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرف كنندگان موجب شده است تا مشتری مداری به مهمترين مزيت رقابتی برای شركت‌های مسافری تبديل شود.

معاون حمل و نقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی، تصریح کرد: 2هزار و 200 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی استان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

عابدینی با اشاره به اينكه طرح نوروزی از ٢٣ اسفند آغاز می‌شود و تا ١٥ فروردين ماه ٩٧ ادامه دارد، عنوان کرد: اين مدت زمان فرصت مناسبی برای ارائه خدمات مناسب به ميهمانان و مسافران نوروزی است كه مديران شركت‌های حمل و نقل می‌توانند از اين فرصت برای ايجاد خاطره و تجربه خوب از سفر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای مسافران استفاده کنند.

وی ادامه داد: ايمنی سفر و كيفيت خدمات ارائه شده در طول سفر از مهمترين انتظارات مسافران هستند. اين دو مورد از مهمترين عوامل ايجاد حس وفاداری و رضايتمندی مسافران است و موجب تكرار سفر با وسايل نقليه عمومی خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان كرد: در طول ايام نوروز بازرسان اداره كل راهداری با همكاری پليس راه بر فعاليت كليه شركت‌های حمل و نقل مسافربری استان به منظور ارتقای ايمنی و خدمات رسانی به مسافران اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار