به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسناقزوین
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: امروز قزوین به یکی از ۲۰ شهر مقصد گردشگری تبدیل‌شده و تلاش خواهیم کرد تا استان قزوین به‌عنوان یکی از استان‌های ثابت گردشگری در کشور معرفی شود.
کد خبر: ۵۷۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 13 March 2018

 

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: امروز قزوین به یکی از 20 شهر مقصد گردشگری تبدیل‌شده و تلاش خواهیم کرد تا استان قزوین به‌عنوان یکی از استان‌های ثابت گردشگری در کشور معرفی شود.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، نشست خبری ستاد اجرایی خدمات سفر استان به‌منظور تشریح برنامه‌های استان قزوین به مناسبت فرارسیدن سال نو با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی استان و شهردار قزوین در سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

علی فرخزاد در این نشست بابیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم در ایام نوروز با توان بیشتر انجام خواهد شد، اظهار کرد: در ایام نوروز ۹۷ برنامه‌ریزی‌ها با شعار «قزوین شاداب، نزدیک‌ترین مقصد» انجام‌شده است.

وی ادامه داد: امروز قزوین به یکی از 20 شهر مقصد گردشگری تبدیل‌شده و تلاش خواهیم کرد تا استان قزوین به‌عنوان یکی از استان‌های ثابت گردشگری در کشور معرفی شود.

جانشین ستاد خدمات سفر استان قزوین عنوان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین فعالیت‌های خود را با حضور دستگاه‌های مختلف استان آغاز کرده تا خدمات و برنامه‌های متنوع و جذابی را برای هماهنگی لازم بین نهادها و ادارات در راستای جلب رضایت گردشگران و مسافران نوروزی فراهم آورد.

وی بابیان اینکه در راستای جذب بیشتر گردشگران باید نسبت به این موضوع نگاه دقیق و پررنگ‌تری داشت، گفت: طبق آمارهای اعلام‌شده نزدیک به 26 درصد بازدید از فضاهای تاریخی استان افزایش‌یافته است.

این مسئول افزود: همچنین شاهد افزایش 330 تخت در مراکز اقامتی استان باهمت میراث فرهنگی در استان قزوین در سال جاری هستیم.

وی عنوان کرد: ایام نوروز فرصتی مناسب برای تبلیغ بیشتر قزوین در بین مردم است لذا باید تلاش شود با توجه به ظرفیت‌های استان و نزدیکی به پایتخت، هم‌افزایی بیشتری بین شهرداری و میراث فرهنگی برای افزایش این ظرفیت‌ها ایجاد شود.

فرخزاد در پایان از تشکیل 13 کمیته در ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته‌هایی چون خدمات انتظامی و امنیتی، کمیته اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، کمیته ارزیابی، کمیته حمل‌ونقل و کمیته تبلیغات و فضای مجازی و فرهنگی، کمیته هماهنگی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را می‌توان ازجمله کمیته‌های اجرایی استانی نام برد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار