گروه استان ها- کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو با بیان اینکه شهدا الگوی تمام قد ایثار هستند، گفت: صبر و بردباري خانواده هاي معظم شهدا پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
کد خبر: ۵۷۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 16 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از پايگاه خبری پلیس، "ایرج علیمرادی" در دیدار با خانواده شهدا شهرستان اظهارداشت: آنان که در زندان تن اسيرند از درک تفسيرشهادت عاجزند و فقط شهيد مي تواند، اهمیت و اعجاز شهادت را درک کند.
وي با بيان اينکه خون شهيدان ايران اسلامي امتداد خون پاک شهداي کربلاست، گفت: همه عالم جلوه خداست و همه به سوي او بر خواهند گشت سعادت را شهدا بردند و آن امانتي را که خداوند به آنها داده بود، یعنی جانشان را تقديم کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو با تاکيد بر اينکه در برابر ملتی شهادت طلب، هيچ قدرتي توان مقابله ندارد، اظهارداشت: ايستادگي در برابر توطئه هاي دشمنان با تمسک به آموزه های دینی و راه شهدا محقق مي شود و ملتي که آرزوي شهادت کند، در برابر دشمن خوف ندارد.

سرهنگ علیمرادی خانواده معظم شهدا را بسيار بالا و ارزشمند دانست و افزود: سرافرازي اين ملت به برکت خون شهدا و دعاي خانواده هاي آنان است.

وی عزت، تعهد و اخلاص را از ويژگي هاي بارز خانواده هاي معظم شهدای عنوان و تصريح کرد: صبر و بردباري خانواده هاي معظم شهدا پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار