به گزارش تابناک قزوین به نقل از صبح قزوین
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: عملیات اجرایی فاز نخست مسکن اقشار کم درآمد اوایل سال آینده آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۸۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 18 March 2018

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین:
 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: عملیات اجرایی فاز نخست مسکن اقشار کم درآمد اوایل سال آینده آغاز می‌شود.

 

محمد همتیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره احداث مسکن اقشار کم‌درآمد اظهار کرد: 650 واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در استان قزوین احداث می‌شود که فاز نخست آن به تعداد 250 واحد اوایل سال آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: این واحد‌ها در بلوک‌های پنج واحدی و هر بلوک در زمینی به وسعت 320 مترمربع احداث می‌شود که همه نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد از این واحدها سهمیه دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: 150 واحد از فاز نخست این طرح در شهر اقبالیه و 100 واحد در قزوین پیش‌بینی شده است که شاید به دلیل تقاضای زیاد در شهر اقباله کل 250 واحد در این شهر احداث شود.

همتیان خاطرنشان کرد: برای احداث این واحدها از دومنبع تسهیلات پرداخت می‌شود که مبلغ 40 میلیون تومان توسط بانک مسکن با سود متعارف 18 درصد و 20 میلیون تومان توسط بانک رسالت با سود 2 درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین ضمن بیان اینکه افراد عادی کم درآمد هم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند گفت: تا کنون 150 خانوار در این طرح ثبت نام کرده‌اند که مراحل بررسی و تحقیقات صحت کم درآمد بودن آنها انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: زمین‌های مربوط به این طرح در هر یک از شهرها از جمله قزوین جانمایی شده و از آغاز عملیات اجرایی آن تا تحویل سه سال طول می‌کشد.

منبع:صبح قزوین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار