از امروز آغاز شد:
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از آغاز توزیع سیب و پرتقال در 26 غرفه جانمایی شده در سطح شهر قم و 9 غرفه در مراکز بخش های استان از امروز خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 18 March 2018

به گزارش تابناک قم، علی اصغر همت اظهار داشت: پرتقال تامسون درجه یک شمال با وزن خالص بدون جعبه به قیمت 1800 تومان و سیب درجه یک سمیرم با وزن خالص بدون جعبه به قیمت 2200 تومان عرضه می گردد.

وی افزود: سهمیه استان قم 518 تن پرتقال و 350 تن سیب می باشد که توزیع آن از امروز در غرفه های جانمایی شده آغاز شده است.

این مقام مسئول در سازمان جهاد کشاورزی استان قم در ادامه از نظارت دقیق بر عرضه سیب و پرتقال شب عید در قم خبر داد و تصریح کرد: از زمان بارگیری میوه از سردخانه یک نفر ناظر با ماشین حمل میوه همراه است و تا زمانی که بار به صورت کامل عرضه گردد، در غرفه محل توزیع میوه حضور خواهد داشت.

همت بیان داشت: توزیع میوه شب عید در استان قم با همکاری سازمان جهاد کشاوزی استان قم، سازمان تعاون روستایی، اداره کل صنعت ، معدن و تجارت و سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری انجام می شود.

توزیع برنج از 2600تا 5600تومان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از عرضه سایر مایحتاج اساسی شهروندان در شب عید خبر داد و گفت: سه نوع برنج دانه بلند هندی به قیمت 5600تومان، دانه کوتاه هندی به قیمت 2600 تومان و برنج تایلندی به قیمت 3900 تومان در حال عرضه در مراکز منتخب است.

عرضه گوشت منجمد به قیمت 23هزار تومان

وی افزود: همچنین مرغ منجمد به قیمت 6200 تومان، گوشت گوساله منجمد به قیمت 23 هزار تومان و تخم مرغ شانه ای 12600تومان در فروشگاه های زنجیره ای استان و فروشگاه مرغ یاران در حال عرضه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار