مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس از اعزام ۷۳ گروه جهادی در ایام نوروز به مناطق محروم استان فارس و استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 19 March 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: شکرالله مسکویی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در قالب‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و بسیج سازندگی در استان فارس اظهار داشت: نوروز امسال 73 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند که 12 گروه برای خدمات‌رسانی به استان کرمانشاه در نظر گرفته شده‌اند.

وی با اشاره به مدت فعالیت این گروه‌ها در مناطق محروم گفت: گروه‌های جهادی از روزهای آخر سال به مناطق محروم اعزام می‌شوند و در نهایت تا 25 فروردین به خدمات‌رسانی به مردم این مناطق می‌پردازند.

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به فعالیت مستمر در خدمات‌رسانی به مردم کرمانشاه افزود: 12 گروه از گروه‌های جهادی به استان کرمانشاه اعزام می‌شوند که در حال حاضر نیز 4 گروه به آن منطقه اعزام شدند.

مسکویی با بیان اینکه گروه‌های جهادی متشکل از خواهران و برادران است، بیان کرد: این گروه‌ها در قالب‌های مختلف دانشجویی، بسیج طلاب و محلات اعزام می‌شوند و به رفع نیازهای مردم مناطق محروم می‌پردازند.

وی درباره اعزام گروه‌های جهادی به مناطق حاشیه شیراز نیز گفت: در محلات کم‌برخوردار و پرآسیب مانند سنگ سیاه، مهدی آباد و دیگر حاشیه‌های شهر شیراز گروه‌های جهادی اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار