فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی:
فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تردد مرزی با کشورهای همسایه وجود ندارد گفت: امنیت کامل برای برقراری تردد از مرزهای کشور به داخل کشور برقرار است.
کد خبر: ۵۸۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 22 March 2018

 محسن حسن‌خانی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: هیچ مشکلی در تردد مرزی با کشورهای همسایه وجود ندارد و فضا و بسترها به صورت کامل در شهرهای مرزی فراهم شده است.

وی افزود: میزان تردد از مرزهای هوایی و زمینی استان در سال گذشته بیش از یک میلیون تردد بود که تقریباً نزدیک به ۷۰ هزار تردد از مرزهای زمینی به صورت یک طرفه بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان خاطرنشان کرد: امنیت کامل برای برقراری تردد از مرزهای کشور به داخل کشور برقرار است.

حسن خانی با اشاره به رویداد تبریز ۲۰۱۸ اهمیت وظایف پلیس در این رویداد ابراز کرد: پلیس راهور ابتدا برنامه‌های خود را برای ایام قبل از عید اجرا کرده است و تمام توان پلیس راهور به کار گرفته شده تا مردم مشکلی در سطح شهر نداشته باشند.

یک میلیون وسیله نقلیه در سطح شهر تبریز

وی ادامه داد: یک مولفه برای کنترل تردد در داخل شهر، حضور پلیس است و مولفه دیگر تعداد زیاد خودروها در سطح شهر است به طوریکه نزدیک به یک میلیون وسیله نقلیه در سطح شهر تبریز وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه اگر حجم تعداد خودروهای سطح شهر را با ظرفیت خیابان‌های شهر مقایسه کنیم، می‌توان به راحتی مشکلات ترافیکی را حدس زد، گفت: شهروندان باید به ما کمک کنند و البته آموزش‌های مختلفی از جمله نحوه برخورد با مردم به صورت اغنایی، در حوزه پلیس راهور داده شده است تا مردم ناراحت نشوند.

وی خاطرنشان کرد: جلسات مختلفی با شهرداری‌ها، مرکز ترافیک استان به ریاست استاندار تشکیل شده و تمهیدات لازم برای سفر مردم در نظر گرفته شده است.

استان آذربایجان‌شرقی مستعد سرمایه‌گذاری است

حسن‌خانی با دعوت از همه مسافران برای سفر به تبریز بیان کرد: در این شهر و استان امنیت کامل برقرار است به طوریکه این امنیت استان را مستعد به سرمایه‌گذاری کرده است.

وی ادامه داد: ما امنیت سرمایه‌گذاران را در استان آذربایجان‌شرقی تامین و تضمین می‌کنیم و هر تعداد از هموطنانی که به استان آذربایجان‌شرقی سفر کنند و یا سرمایه‌گذاری انجام دهند، پلیس در خدمت آنها خواهد بود.

موفقیت نیروی انتظامی زیر سایه تعاملات بین دستگاهی است/ تبریز الگوی کشوری برای تعامل بین مسوولان است

فرمانده نیروی انتظامی استان متذکر شد: اگر نیروی انتظامی استان گزارشی می‌دهد و این گزارش‌ها امیدوارکننده برای مردم است، قطعاً این توفیقات زیر سایه تعاملات منطقه‌ای و لازم بین دستگاه‌های مختلف بوده که سبب موفقیت‌هایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در حوزه شورای تامین استان که همه اعضای آن از جمله سپاه عاشورا، دستگاه قضایی، بسیج و سایر اعضا متولی برقراری امنیت هستند، تعاملات صددرصدی وجود دارد.

حسن‌خانی با بیان اینکه احتمال اختلاف سلیقه بین اعضا وجود داشته باشد که قابل حل است، گفت: استان می‌تواند برای کل کشور از نظر اینکه مسوولان همه با هم دست در دست داده و برای حل مشکلات تلاش می‌کنند یک الگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما برای سربازان که در حال گذراندن وظیفه مقدس سربازی هستند، استراحت مختصر و تمهیدات ویژه را در ایام عید در نظر گرفته‌ایم تا از کار و کنار خانواده بودن لذت ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار