سرپرست پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در حال حاضر ترافیک اتوبان‌های قم تهران، قم کاشان، کمربندی، سلفچگان به قم و قم به سلفچگان سنگین و روان است.
کد خبر: ۵۸۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 22 March 2018

به گزارش تابناک قم،سرهنگ مختار پناهی اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک اتوبان‌های قم تهران، قم کاشان، کمربندی، سلفچگان به قم و قم به سلفچگان سنگین و روان است.

وی از ورود بیش از یک‌میلیون خودرو به استان قم خبر داد و افزود: از ابتدای تعطیلات تا امروز بیش از یک‌میلیون خودرو وارد استان شده که نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته و بیش از دو میلیون 670 خودرو از سطح محورهای استان تردد داشته‌اند.

سرپرست پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان قم از کاهش تصادفات نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه آمار تصادفات منجر به فوت نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته و تا امروز تنها یک مورد ثبت‌شده است.

وی با ابراز گلایه از بی‌توجهی مردم نسبت به رعایت قوانین و مقررات تصریح کرد: مردم نسبت به بستن کمربند ایمنی توجه لازم را نداشته و نسبت به تذکرات پلیس بی‌توجه بوده و متأسفانه در تصادف دیروز اگر سرنشین خودرو از کمربند ایمنی استفاده کرده بود تصادف منجر به فوت نمی‌شد.

پناهی تأکید کرد: بیشترین تصادفات به علت واژگونی در جاده‌ها گزارش‌شده و که طبق گزارش‌ها اعلام‌شده در استان قم 50 درصد تصادفات در محورهای منتهی به قم به علت خواب‌آلودگی و خستگی و خروج از جاده بوده است.

وی مردم را به رعایت قوانین و مقررات دعوت کرد و گفت: با بستن کمربند ایمنی، پرهیز از سرعت غیرمجاز، رعایت فاصله طولی و اجتناب از سبقت غیرمجاز تعطیلات خوب و ایمنی را برای خود و هم‌میهنان رغم بزنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار