سلام خسروی در گفتگو با تابناک:
شهردار نوسودگفت :به مناسبت نوروز باستانی و به منظور تبریک فرا رسیدن سال نو؛شورای اسلامی و شهرداری نوسود جهت تکریم و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دست به یکسری اقدامات نموده است.
کد خبر: ۵۸۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 23 March 2018

سلام خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:هدف از این اقدام را برقراری الفت بین قلوب میان شهروندان و همچنین ادای احترام شهرداری به متولیان اصلی شهر یعنی شهروندان بیان نمود.

وی از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری نوسود در آستانه‌ی سال جدید را در راستای استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی ترمیم حفاری‌های صورت گرفته توسط شرکت گاز و فیبر نوری با بیش از ۴۰۰ تن آسفالت سرد و گرم.،کاشت بیش از ۶۰۰۰ هزار بوته گل در میادین و معابر.،برقراری کامل نور پردازی و روشنایی معابر،آماده‌ سازی سوییت های اقامتی نوروزی در کنار پارک سروزن (دره گماله)،آماده بودن آسیای آبی حوزه لاره و قهوخانه موقتی کنار آن جهت ارایه تولیدات محلی از جمله کلوچه وکلانه با آردِ تولیدیِ آسیایِ آبی،بازطراحی و شروع عملیات ساخت بالابرآبی،کارگاه بافندگی سنتی(جولایی)و بازسازی قهوه خانه سنتی حوزه لاره و دالان و فضای سنتی آن نام برد.

شهرداری نوسود با تهیه و توزیع گلدان گل و نامه‌ی تبریک سال نو توسط کارگران خدمات شهری به درب منازل شهروندان نوسودی نوروز باستانی را تبریک گفت.

گفتگو از صهیب زربان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار