به گزارش تابناک قفزوین به نقل از ایرنا قزوین
قزوین-ایرنا-رییس کمیسیون اصل ۹۰ و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها رسالت سنگینی در تحقق شعار امسال و ترویج کالای ایرانی دارند.
کد خبر: ۵۸۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 27 March 2018



قزوین-ایرنا-رییس کمیسیون اصل 90 و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها رسالت سنگینی در تحقق شعار امسال و ترویج کالای ایرانی دارند.
رسانه ها رسالت سنگینی در تحقق شعار سال دارند
به گزارش ایرنا، داوود محمدی روز دوشنبه در دیدار نوروزی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان قزوین با وی افزود: فرهنگ سازی برای مصرف کالای ایرانی در بین مردم و نیز رصد فعالیت دستگاههای اجرایی از وظایف رسانه ها است.
وی اظهار کرد: دستگاههای اجرایی باید از خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند بپرهیزند و رسانه ها باید این مهم را با جدیت پیگری کنند.
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص شعار امسال نباید به نوشتن چند پلاکارد و بنر اکتفا کرد بلکه در این حوزه باید به طور جهادی قدم برداشت.
وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها با دید میهن پرستی به تولید خود، در این عرصه به موفقیت دست یافته اند،افزود: باید نسبت به تولید کشور خود تعصب بیشتری داشته باشیم زیرا آموزه های دینی نیز به این مهم تاکید دارند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت از کالای ایرانی می توانیم چرخ صنعت خود را بیشتر به گردش درآورده و برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم ضمن اینکه با این کار بیگانگان نمی توانند بر اقتصاد ما تسلط یابند.
وی همچنین گفت: البته باید تولید کنندگان نیز به سمت بالا بردن کیفیت حرکت کنند و مشتری را ترغیب به خرید کالای ایرانی نمایند..
محمدی با بیان اینکه کشور در حوزه های مختلف به پیشرفت های خوبی رسیده است،افزود: در حوزه کسب و کار هنوز با نقطه مطلوب و افق تعیین شده در چشم انداز 1404 فاصله داریم به گونه ای که در بین 25 کشوری که باید سرامد آنها باشیم در رتبه 18 قرار داریم بنابراین باید با عزم و اراداه ای ملی و همگانی به سرعت این عقب افتادگی را جبران کنیم.
وی روند فعالیت های خبری اطلاع رسانی به مردم در خبرگزاری ایرنا استان قزوین را روبه جلو توصیف کرد و اظهار امیدوار ی کرد که در سال جاری نیز این رویه ادامه داشته باشد.
امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامیده شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار