به گزارش تابناک قزوین به نقل از صبح قزوین
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین گفت: هدف ما در طرح "فرشتگان رحمت" توزیع ۵ هزار سبد غذایی به مستمندان است که از شروع اجرای این طرح از ابتدای اسفند تا ۲۶ اسفندماه سال ۹۶ تاکنون ۴۸۲۰ سبد غذایی توزیع شد.
کد خبر: ۵۸۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 28 March 2018

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین:
 

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین گفت: هدف ما در طرح "فرشتگان رحمت" توزیع 5 هزار سبد غذایی به مستمندان است که از شروع اجرای این طرح از ابتدای اسفند تا 26 اسفندماه سال 96 تاکنون 4820 سبد غذایی توزیع شد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعیصبح قزوین؛ حسن آصفی مدیرعامل هلال احمر قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در ایام نوروز استان قزوین با حضور 31پایگاه امدادی ثابت، یک پایگاه هوایی و هشت پایگاه ثابت جوانان، پنج تیم سیار جوانان، پنج تیم واکنش سریع برای حمایت از پایگاه‌های امدادی، در سطح استان در حال خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

وی افزود: در پایگاه ثابت جوانان کمپین "نه به تصادفات" ایجاد شده و موضوعات آموزشی به مسافران نوروزی هم دنبال می‌شود، همچنین پنج خیمه نماز در محل‌های پرتردد استان تدارک دیده شده است که پیش نماز هم برای اقامه نماز مسافران حضور دارد.

این مسئول بیان کرد: در ایام نوروز ماموریت خاصی را در استان شاهد نبودیم و نیروهای امدادی ما برای کمک به حوادث استان زنجان حضور پیدا کردند.

در ادامه این دیدار داود ارجینی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین ابراز کرد: از اسفندماه سال 96 ما با سه طرح "مرجین سلامت"، "نیابت"، "فرشتگان رحمت" به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر به پیشواز سال جدید رفتیم.

 

وی افزود: مروجین سلامت ما در 35 ایستگاه سلامت به میزان 416 نفر روز در سطح استان قزوین حضور داشتند که با توزیع بروشورهای آموزشی برای پشگیری از سوانح چهارشنبه آخرسال، آموزش‌های لازم را در این خصوص داشتند.

این مسئول بیان کرد: "طرح نیابت" با هدف اجرای سنت خانه تکانی در پایان سال است و در این طرح داوطلبان هلال احمر قزوین با حضور در منازل خانواده‌های سالمند در خانه تکانی و چیدن سفره هفت سین به آنها کمک کردند.

وی عنوان کرد: طرح "فرشتگان رحمت" جزو برنامه‌هایی است که هرساله در آستانه عید در هلال احمر استان قزوین اجرا می‌شود که این طرح با مشارکت خیرین و داوطلبان صورت می‌گیرد که از اول اسفندماه این کمک‌ها جمع آوری و توزیع می‌شود.

ارجینی اذعان کرد: هدف ما در طرح "فرشتگان رحمت" توزیع 5 هزار سبد غذایی به مستمندان است که از شروع اجرای این طرح از ابتدای اسفند تا 26 اسفندماه سال 96 تاکنون 4820 سبد غذایی توزیع شد و این طرح تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: داوطلبان هلال احمر به عنوان سرمایه‌های اجتماعی ما هستند و برای تقویت خانه‌های هلال در استان قزوین نیازمند فراهم شدن اعتبارات لازم در این خصوص هستیم تا زمینه افزایش فعالیت آنها فراهم شود.

منبع:صبح قزوین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار