نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ابعاد مهم شعار امسال توجه به نیروی انسانی است و به همین لحاظ غفلت از ظرفیت جوانان و زنان در رشد و شکوفایی استان به هیچ عنوان مورد پذیرش نخواهد بود.
کد خبر: ۵۸۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 08 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،سیده حمیده زرآبادی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان البرز، اظهار کرد: خوشبختانه این استان از نیروهای جوان و توانمند شایسته ای برخوردار بوده که باید از ظرفیت پیش رو به خوبی بهره برداری شود و موانع موجود از جمله عدم اعتماد در سپردن مسئولیت به جوانان که مانع از ورود این بخش به جامعه در عرصه های مدیریتی می شود، از سر راه برداشته شود.


وی افزود: متاسفانه برخی مسئولان غیر بومی با استفاده از ظرفیت های استان به دنبال تحقق اهداف شخصی خود بوده و نیروی بومی را فاقد صلاحیت برای اداره امور می پندارند که در سال جدید به شدت با اینگونه تفکر برخورد خواهد شد.


به گفته این مسئول، آحاد مردم باید در حمایت از این شعار پا به پای مسولان خود از تولیدات ساخت داخل حمایت کنند و تولید کنندگان نیز کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب خود را روانه بازار کنند.


وی در پایان بیان کرد: رفع مشکلات کارگری و صنایع به صورت ویژه مورد پیگیری باید قرار بگیرد و در موضوع تقسیمات کشوری نیز تلاش داریم تا شهرستان البرز به جایگاه مورد نظر برسد.
شهرستان البرز با 2 بخش مرکزی و محمدیه و شهرهای الوند، محمدیه، بیدستان و شریفیه و با جمعیتی بالغ بر 250 هزار نفر در 14 کیلومتری غرب قزوین واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار