رئیس هیات ژیمناستیک استان قزوین گفت: شهر الوند در شهرستان البرز برای میزبانی اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۵۸۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 09 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری ایرنا،حمید احمدی افزود: شورای فنی فدراسیون ژیمناستیک کشور شهر الوند را برای میزبانی اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک کشور انتخاب کرده است.


وی ادامه داد: این اردو با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری الوند و هیات ژیمناستیک استان طی 2 مرحله در قزوین برگزار می شود.


این مسئول ورزشی اضافه کرد: مرحله نخست این اردو از 25 فروردین ماه تا 25 اردیبهشت سال جاری در سالن امام علی شهر الوند آغاز و مرحله دوم نیز پس از 10 روز استراحت به مدت یک ماه در همین سالن ادامه می یابد.


به گفته احمدی، ملی پوشان ژیمناستیک کشور خود را برای حضور در بازی های آسیایی 2018جاکارتای اندونزی آماده می کنند.


وی خاطر نشان کرد: اردوی ترامپولین بزرگسالان کشور نیز در حاشیه این اردو از 22 فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه در سالن ژیمناستیک شهید گرامی قزوین و سالن ورزشی امام علی شهر الوند برگزار خواهد شد.


احمدی اضافه کرد: 17 ملی پوش در اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک و 14 ورزشکار در اردوی ترامپولین کشور در قزوین حضور خواهند داشت.


وی اضافه کرد: در اردوی آمادگی تیم ملی سه ژیمناست هنری و در اردوی ترامپولین بزرگسالان نیز یک ورزشکار قزوینی حضور دارند.


وی خاطر نشان کرد: استان قزوین سال گذشته نیز میزبان سه مرحله از اردوی آمادگی تیم های ملی ژیمناستیک جهت اعزام به رقابت ها تدارکاتی اسلوونی و ارمنستان بوده است.
سال گذشته پنج هزار و 300 ژیمناست قزوینی بیمه ورزشی دریافت کرده اند که از این تعداد سه هزار و 300 ژیمناستیک کار مرد و مابقی نیز بانوان بوده اند.
شهر الوند از توابع شهرستان البرز در 14 کیلومتری شرق قزوین واقع شده و دارای یک سالن اختصاصی مجهز ژیمناستیک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار