استاندار قزوین با حضور در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بهزیستی قزوین در شهر محمدیه با آنها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۵۸۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 09 April 2018

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،استاندار قزوین باکودکانی که دراین مرکز نگهداری می شوند در فضایی صمیمی و ساده گفتگو کرد و ضمن پرسش از مشکلاتشان از آنها خواست نیازها و کمبودهایشان را مطرح کنند تا در حد توان برای رفع آنها اقدام شود.

استاندار در این دیدار اظهار کرد: شما کودکان و نوجوانان به دلیل سختی هایی که شاید از نظر عاطفی متحمل شده اید بیشتر قدر زندگی را می دانید و مردانی خودساخته خواهید شد و خداوند نیز به شما عنایت دارد وی می توانید مردان بزرگی در اینده شوید.

وی در پاسخ به درخواست یکی از کودکان در خصوص مشکل سربازی تصریح کرد: اگر تحصیلات خود را ادامه دهید به هر میزان که سطح علمی شما بالا برود به همان میزان سربازی شما راحت تر است.

زاهدی بیان کرد: اگر می خواهید در سربازی کمتر سختی بکشید و جایگاه بهتری داشته باشید تحصیلات عالیه را ادامه دهید و نگران اینده نباشید اما بدانید این دوران نیز تجربه جدیدی در زندگی است و سربازی شما را برای زندگی آماده می کند.

به گفته استاندار، برای اشتغال خود هم هرگز ناامید و نگران نباشید و با حمایت بهزیستی و استانداری تلاش می کنیم در حد توان این دغدغه شما را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: با کمک شهرداری محمدیه برای تامین وسایل ورزشی در این مرکز اقدام خواهد شد تا شرایط بهتری در این مرکز داشته باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار