معاون عملیات ستاد مرمی جبهه فرهنگی قزوین:
معاون عملیات ستاد مرمی جبهه فرهنگی قزوین گفت: مراسم تجلیل از هنرمندان منتخب و متعهد هنر انقلاب اسلامی در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 09 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین ،محمد خورشیدی اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی مراسم تجلیل از هنرمندان منتخب و متعهد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس سازمان رسانه ای و هنری اوج برگزار می شود.

خورشیدی افزود: شهید سید مرتضی آوینی به عنوان یک هنرمند متعهد حق خود را در راه اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی ادا کرد و ما امروز باید به عنوان ادامه دهنده راه آن شهید بزرگوار بتوانیم در نشر هنر انقلاب اسلامی همت مضاعف داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هنر انقلاب اسلامی به عنوان یک ارزش فرهنگی در کشور باید نقش اساسی داشته باشد، تصریح کرد: همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی مراسم تجلیل از هنرمندان منتخب و متعهد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در قزوین برگزار می شود.

این مسئول یادآورشد: این مراسم روز ۲۱ فروردین با حضور هنرمندان جوان و پیشکسوتان عرصه هنر انقلاب اسلامی استان برگزار خواهد شد و سخنرانی آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و استفاده از رهنمودهای ایشان و نشست تخصصی با موضوع ویژگی های هنر ارزشی و انقلابی و نقش هنرمندان متعهد در جامعه امروز از دیگر برنامه های این مراسم است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار