استاندار قزوین:
ستاندار قزوین در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشورگفت: موفقیت در طرح های فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی در گرو مشارکت مردم است.
کد خبر: ۵۸۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 12 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی استاندار در دیدار حجت الاسلام  والمسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: موضوع آسیب های اجتماعی که به عنوان دغدغه رهبری مطرح شده باید در اولویت برنامه های مسئولان هم باشد تا با کمک مردم بتوانیم این نگرانی ها را کاهش دهیم.


وی افزود: اگر بخواهیم در طرحی موفق شویم حتما نیازمند مشارکت مردم هستیم و در اجرای برنامه سکونت گاههای غیر رسمی هم در کنار روحانیت و سایر نهادها لازم است مشارکت مردم را جلب کنیم.
استاندار قزوین بیان کرد: یکی دیگر از محورهای امسال توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی است که همه باید کمک کنیم تا تولید و اقتصاد کشور شکوفا شود.


وی اظهار کرد: اگر بخواهیم در کاری موفق شویم باید عزم جدی داشته باشیم و پس از مطالعه و کار میدانی دنبال راهکارهای عملی برای حل آنها باشیم تا وقتمان هدر نرود.


زاهدی گفت: وقتی مارک های خارجی به صورت انبوه تولید می شود تا بر روی اجناس ایرانی چسبانده شود نشان می دهد هنوز نتوانسته ایم برندی داشته باشیم که مردم به آن اعتماد کنند و یا با یک فرهنگ سازی غلط باور مردم بر این است که همه کالاهای خارجی بهتر از ایرانی است.


استاندار یادآورشد: باید ابتدا کیفیت کالاهای نامرغوب ایرانی را بالا ببریم سپس انتظار داشته باشیم مردم سراغ کالای خارجی نروند و ما در این بخش لازم است نظارت خود را بیشتر کنیم.


وی اضافه کرد: مصرف کالای ایرانی را ابتدا باید خود ما مسئولان و سپس مردم از خانه هایمان آغاز کنیم تا مطمئن شویم این شعار در مسیر عملی شدن است.

استاندار گفت: در بسیاری از کالاها قادریم بهتر از محصولات خارجی تولید کنیم و در این زمینه نیازمند تبلیغ هستیم و در سایر موارد باید کیفیت کالاهای نامرغوب خود را بالا ببریم تا به نتیجه برسیم.
وی اضافه کرد: اگر درست نظارت نکنیم هرگز به نتیجه نمی رسیم و کارها سامان پیدا نمی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار