معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی شهردارِ قزوين خبر داد:
معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين گفت: روز گذشته شهروندان قزوين در تماس با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی خبر از وقوع 7 حادثه دادند.
کد خبر: ۵۸۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 12 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،قدير موسی‌خانی معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين؛ اظهار کرد: در پی اطلاع‌رسانی و تماس‌های مردمی با سامانه 125 آتش‌نشانی قزوين در روز سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین ماه سال جاری، تعداد 7 عمليات اطفاء حريق و امداد و نجات به مرکز فرماندهی عمليات 125 آتش‌نشانی قزوين خبر داده شد.

وی افزود: عمليات‌های انجام شده در اين روز مربوط به نشت آب منزل مسکونی، احتمال سقوط شخص از پل، ترک‌خوردگی دیوار منزل، حریق مخروبه، افکن چاه، گیر کردن گربه در کانال کولر و حریق درخت بود که خوشبختانه هيچ‌کدام آسيب‌ديدگی جانی در بر نداشته و آتش‌نشانان با حضور به موقع در محل، اقدامات لازم را انجام دادند.

این مسئول بیان کرد: کارکنان سازمان آتش‌نشانی قزوین در تمامی اوقات شبانه روز با آمادگی کامل در ايستگاه‌های هشت‌گانه شهر حضور دارند و شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حوادث و يا مسائل ايمنی با شماره 125 آتش نشانی تماس بگيرند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار