رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: با ایجاد گشت های کنترل و بازرسی در ایام نوروز ، ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده های دامی غیربهداشتی در قزوین معدوم شد.
کد خبر: ۵۹۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 15 April 2018

عیسی غیاث یزدی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار کرد: با توجه به نتیجه بخش بودن گشت های مشترک و تسریع در حصول نتیجه گشت های مشترک با سایر ارگان های دولتی،  اداره دامپزشکی شهرستان قزوین همواره آمادگی خود را برای حضور در این بازدیدها اعلام و با تمام توان خود نسبت به حضور در این اکیپ ها انجام وظیفه کرده است.

وی افزود: ماحصل این بازدیدها در نوروز ۱۳۹۷ منتج به معدوم سازی حدود ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده تاریخ گذشته در سطح رستوران ها گردید، که در این راستا از زحمات و حضور موثر ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین، تعزیرات حکومتی، اداره صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری تشکر و قدردانی می شود.

به گفته او، عموم مردم درصورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی در هر ساعت از شبانه روز می­توانند با سامانه ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ تماس حاصل کرده و موارد را به این اداره گزارش نمایند تا بازرسان مربوطه در اولین فرصت موضوع را پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار