مدیر کل دامپزشکی استان قزوین :
مدیر کل دامپزشکی استان قزوین گفت: ساماندهی بازار پرندگان قزوین در آستانه عملیاتی شدن است.
کد خبر: ۵۹۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 21 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،مدیران کل محیط زیست، پدافند غیر عامل، مدیریت بحران و دامپزشکی استان نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و جمعی از فعالان اقتصادی و نمایندگان NGO ها روز شنبه از محل پروژه واحدهای تجاری در حال ساخت توسط بخش خصوصی بازدید به عمل آوردند.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در ابتدای این بازدید از حضور مدیران و کارشناسان و بخش خصوصی تقدیر کرد و افزود: بازار پرندگان قزوین یکی از نقاطی است که همواره به عنوان یک معضل بهداشتی در کنترل بیماریهای طیور صنعتی و بومی در قزوین مطرح بوده و امکان کنترل دقیق و اعمال ضوابط بهداشتی در آن میسر نیست.

سید بهمن نقیبی افزود: موافقتهای اولیه برای انتقال واحدهای فروش پرندگان، ماهیان زینتی، خدمات دامپزشکی و ... فراهم شده است و امیدواریم با همکاری و هماهنگی سرمایه گذار و مدیران شهری به زودی شاهد راه اندازی این پروه در سطح شهر قزوین باشیم.

در بخش دیگری از این بازدید، سرمایه گذار این مجتمع عظیم تجاری اعلام آمادگی کرد در صورت حمایت و همراهی مسئولین، با افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در این زمینه داشته باشند در قالب انتقال مالکیت، اجاره و ... همکاری لازم به عمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار