رئیس کل دادگستری استان قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: جانبازان، شهدا و ایثارگران با فداکاری خود کشور، نظام و ملت را بیمه کردند.
کد خبر: ۵۹۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 22 April 2018

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حجت الاسلام  نورالله قدرتی روز یکشنبه در آیین تجلیل از جانبازان که در سینما مهتاب برگزار شد اظهار کرد: گرامیداشت مقام جانبازان را باید وظیفه خود بدانیم چراکه این عزیزان در مقطع حساسی از زمان برای دفاع از سرزمین، ناموس و ارزش های دینی به پا خواستند.

وی افزود: از این رو جانبازی افتخاری است که از سوی خداوند سبحان به این عزیزان عنایت شده که موجب سربلندی در دنیا و آخرت برایشان است و باید فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جدید به خوبی تبیین و تشریح کنیم تا این نسل نیز با این حقایق بیش از پیش آشنا شود و باید جانبازی و ایثار به عنوان یک فرهنگ به جامعه معرفی شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: دشمنان این ملت و نظام خواب های گوناگونی برای ما دیدند اما ملت فهیم، جوانان غیور این کشور، مدافعان حرم و پیروان راستین ولایت با بصیرت و معرفت، ایثار، جانبازی و شهادت راه را بر دشمنان بستند و خواب دشمن را آشفته ساختند و امیدشان را ناامید کردند که بخواهند به کشور شیعه و ولایی ایران دسترسی پیدا کنند.

این مقام قضایی استان ادامه داد: درس اول را مدافعان حرم از امام حسین (ع) گرفتند که درس عشق و ایثار بود چون آن حضرت چیزی جز محبت خدا در دل نداشت و همه چیزش را برای خدا و در راه حفظ ارزش ها فدا کرد و جز به خدا توکل نکرد و راضی به رضای خدا بود.

به گفته او، درس دوم را از حضرت ابوالفضل العباس (ع) گرفتند که درس بصیرت و وفاداری بود همانگونه امام صادق (ع) می فرماید عمومی ما عباس (ع) از یک بصیرت بسیار عمیقی برخوردار بود و در بزنگاه ها به خوبی کار درست را تشخیص می داد.

این مقام مسئول اضافه کرد: حضرت ابوالفضل (ع) از دو دستش گذشت آن چنان که امروز مدافعان حرم از جانشان می گذرند تا دشمن چشم طمع به کشور ما نداشته باشند اما امروز چه بی انصافانه بعضی ها در مورد مدافعان حرم و ولایت قضاوت می کنند.

رئیس کل دادگستری استان خاطر نشان کرد: درس سوم بندگی خدا بود که از امام سجاد (ع) آموختند و در اوج اقتدار، بصیرت و شجاعت بندگی خدا را فراموش نکردند و در همه حال به خدای خود توکل کردند.

حجت الاسلام قدرتی گفت: امروز ناموس، عزت و کشور ما به برکت این ایثارگری ها است که زیر پرچم ولایت عده ای جوان لبیک گفتند و در قالب فاطمیون و زینبیون دشمن را زمین گیر کردند و پرچم عزت و سربلندی اسلام عزیز را بر قله های افتخار برافراشتند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دشمنان بدانند که این ملت دست در دست ولایت داده اند و تا وقتی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم آسیبی متوجه ما نیست و آن هایی که دم از ملیت می زنند بدانند که اگر این کشور را می خواهند باید زیر پرچم ولایت بیایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار