رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کشور خبر داد:
رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کشورمان گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال برای توسعه ورزش روستایی در سال جاری اختصاص می یابد.
کد خبر: ۵۹۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 23 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان قزوین، غلامرضا جعفری در مجمع انتخاب رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی قزوین که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارشد اظهار داشت: باید مکان یابی مناسبی در روستاهای درمعرض آسیب های اجتماعی برای ایجاد خانه های ورزش روستایی انجام شود تا شاهد افزایش نشاط مردم و کاهش آسیب های اجتماعی در روستاها باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کشورمان بیان کرد: هرچند منابع اعتباری محدود است اما باید به بهترین شکل از آن برای انجام وظایف و سیاست های تعیین شده استفاده کنیم و در این راستا بهره گیری از ظرفیت و توان دستگاه های مختلف نیز برای توسعه ورزش روستایی ضروری است.

به گفته وی، بازی های بومی و محلی در سطح بین المللی نیز  با استقبال خوبی روبرو شده و اخیرا رئیس فدراسیون ورزش های بومی و محلی کشور قرقیزستان از نماینده ایران برای حضور در رقابت های این کشور دعوت کرده است.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی کشور اضافه کرد: باید برگزاری المپیاد خانه های ورزش روستایی در دستور کار قرار گیرد تا شاهد تحقق سیاست های وزارت ورزش و جوانان در توسعه ورزش روستایی باشیم.

وی با اشاره به انتخاب رئیس جدید هیئات ورزش های بومی و محلی استان قزوین بیان کرد: انتظار داریم کادر جدید هیئت با همکاری و هم افزاییبیشتر  برای توسعه ورزش روستایی اقدام کند.

جعفری بابیان اینکه استان قزوین ظرفیت خوبی در ورزش های روستایی و بومی دارد افزود: تلاش می کنیم تمام  ظرفیت های فدراسیون را برای ارتقای ورزش های بومی و محلی استان به کار گیریم تا این استان در این رشت ها نیز بتواند جایگاه خود را بدست آورد.

در ادامه با حضور جعفری ریاست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کشورمان، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان مراسم رای گیری برای انتخاب رئیس هیئت استان برگزار شد.

در این رای گیری مجید ابوالحسنی با کسب حداکثر آراء برای مدت ۴ سال بعنوان رئیس هیئت ورزش روستایی وبومی، محلی استان قزوین انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار