مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تأکید کرد:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: باید تلاش کنیم تا با اجرای درست قوانین و مقررات ذهنیت منفی ایجادشده در این خصوص برطرف و سنت وقف احیا شود.
کد خبر: ۵۹۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 23 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،اولین جلسه تخصصی در خصوص اجرایی کردن تفاهم‌نامه همکاری فی‌به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،مابین سازمان امور اراضی و اوقاف و امور خیریه کشور در سازمان امور اراضی استان قزوین و تعیین تکلیف اراضی موقوفه در سطح استان و مبارزه با زمین‌خواری موقوفه خواری و ساخت‌وسازهای غیرمجاز برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این جلسه که با حضور پرویز عبدی، سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، برگزار شد، اظهار کرد: باید به‌گونه‌ای فعالیت کنیم تا علاوه بر توسعه فرهنگ وقف با اجرای درست قوانین و مقررات ذهنیت‌های منفی که در این خصوص ایجادشده است برطرف شود تا آن شهد و حلاوتی که در وقف است و موجب توجه گذشتگان به آن شده بود دوباره احیا شود.

پرویز عبدی، سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: آماده هرگونه همکاری در راستای تعامل و همکاری دوسویه هستیم تا علاوه بر جمع‌آوری و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در راستای توسعه فرهنگ وقف آن گام‌های مؤثر و عملی برداریم.

به گزارش تابناک قزوین، در پایان در خصوص روند اجرایی جلسات مباحث و مشکلات فی‌مابین مطرح و بحث و تبادل‌نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار