معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین :
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: سال جاری همانند پارسال میزان تعهدات اشتغالزایی استان، ایجاد 20 هزار شغل است.
کد خبر: ۵۹۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 24 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،منوچهر حبیبی روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: باید همه دستگاه های اجرایی برای تحقق هدف اشتغال استان تلاش کنند.


وی اظهار کرد: سهم اشتغالزایی دستگاه های استان برای سال جاری به آنها ابلاغ شده و همچنین در سطح شهرستانی نیز تکالیف در این خصوص معین و به اطلاع فرمانداران رسیده است.


حبیبی همچنین گفت: امسال سهم اشتغال شرکت شهرک های صنعتی با سازمان صنعت،معدن و تجارت تفکیک و جداگانه محاسبه می شود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین همچنین گفت: باید رسیدگی به درخواست متقاضیان دریافت تسهیلات فراگیر و اشتغال روستایی در استان سرعت بخشیده شود.


وی اظهار کرد: مراجعات بالا به بانک ها و پرداخت پایین در رابطه با این تسهیلات که اولویت دولت برای اشتغالزایی و رونق روستاهاست، قابل قبول نیست.


حبیبی اظهار کرد: طرح های نیروگاه های کوچک و گلخانه ها از جمله موارد سرمایه گذاری در روستاهاست که می توانند اشتغال و رونق اقتصادی خوبی ایجاد کنند و باید از تسهیلات مناسب بانکی برخوردار شوند.


وی با بیان اینکه سال قبل 68 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در استان به متقاضیان ارائه شد،اظهار کرد: باید سمت و سوی وام های بانکی کمک به ایجاد کسب و کارهای کوچک، اجرای طرح های روستایی و پشتیبانی از واحدها و طرح های تولیدی برای اشتغالزایی هرچه بیشتر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار