مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری:
مدیرکل امور بانوان وخانواده گفت:رسیدگی به مسائل ومشکلات زنان زندانی را در اولویت های کاری خود قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۵۹۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 25 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،مشاور استاندار با حضور در زندان مرکزی چوبیندر ابتدا با نور محمدی معاون اداره کل زندانها,ترابی رئیس زندان مرکزی ودکتر ابراهیمی دیدار وآنان توضیحاتی را از وضعیت کنونی زندان زنان ارائه کردند.

 
"معصومه مرادیان" در این دیدار بیان کرد: حساس سازی سیاست مداران وسیاستگذاران در جهت رفع مسائل ومشکلات زندانیان را مهمترین اقدام دانست وافزود به زودی نشستی را با حضور استاندار محترم و مدیران کل دستگاههای ذیربط ترتیب خواهیم داد تا با هم افزایی بین دستگاهی اداره کل زندانها را در جهت تحقق اهداف وبرنامه ها یاری نمائیم.


مدیرکل امور بانوان وخانواده حین بازدید از زنان زندانی بعنوان قربانیان فقر فرهنگی واقتصادی جامعه یاد کرد و افزود: رسیدگی به مسائل ومشکلات این قشر از جامعه در اولویت های کاری این دفتر در سال 97 قرار دارد . 


وی افزود: زنان بعنوان قلب خانواده نقش تاثیر گذاری در خانواده دارند و یقینا عدم حضور مادران در خانواده ،خود موجب بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی می شود در نتیجه رسیدگی به مسائل ومشکلات زنان آسیب دیده در جهت بازگشت هرچه سریعتر آنان به آغوش گرم خانواده بسیار اهمیت دارد.

مرادیان در حین بازدید از بند نسوان با زنان زندانی گفت وگو کرد واز رئیس اندرزگاه خواست تا مطالبات آنان را بصورت مکتوب تنظیم و در اختیار اداره کل بانوان قراردهند .


وی افزود: من تمام تلاشم را می کنم تا به درخواست های معقولانه شما رسیدگی وبخشی از آلام شما را التیام بخشم.

وی افزود: من تمام تلاشم را می کنم تا به درخواست های معقولانه شما رسیدگی وبخشی از آلام شما را التیام بخشم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار