برای مشارکت در تولید کاشی و سرامیک:
سرمایه گذاران ترکیه در سفر به قزوین برای خرید یک واحد بزرگ کاشی و سرامیک و تولید محصول با محور صادرات به کشورهای اروپایی در استان قزوین اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۵۹۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 25 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،دو تن از سرمایه گذاران کشور ترکیه عصر سه شنبه ضمن دیدار و گفتگو با استاندار قزوین برای سرمایه گذاری در بخش تولید و صنعت در این استان اعلام آمادگی کردند.

حسن تانیش عضو هییت مدیره یک گروه تولید کاشی از کشور ترکیه در این دیدار  اظهار کرد: ما از هلدینگ های توانمند ترکیه هستیم و به اخلاق مداری و پایبندی به تعهدات دیتی معروفیم به همین دلیل علاقمندیم در ایران فعالیت کنیم.

وی افزود: هر چند در کشورهای چین و هند هم فرصت سرمایه گذاری داشته ایم و با درخواستهایی مواجهیم اما به دلیل اشتراکات دینی و فرهنگی و نیز مسافت زیاد کشورهای متقاضی مایلیم در ایران سرمایه گذاری کنیم.

تانیش بیان کرد: در بازدید از بکی از کارخانه های کاشی و سرامیک قزوین که تنها دو خط از ۱۸ خط آن کار می کند ما برای خرید یک جای این واحد، مشارکت ۵۰ درصدی در آن و نیز روش دیگری که طرف ایرانی ارائه کند آماده سرمایه گذاری هستیم.

به گفته او، البته این واحد از بازار صادرات دور است اما به دلیل داشتن شبکه ریلی می تواند ظرفیت خوبی برای صادرات داشته باشد.

تانیش اضافه کرد: به دلیل فروش محصولات خود در ترکیه به کشورهای اروپایی قادریم محصولات تولیدی این واحد را نیز به کشورهای دیگر صادر کنیم و برای اشتغال ایرانی ها و سود دو طرفه گام برداریم.

وی اظهار کرد: آنچه در برنامه پیش بینی کرده ایم فروش روزانه ۱۰۰ کامیون محصول کاشی و سرامیک این واحد است و این کار با یک برنامه ریزی منطقی قابل دسترس است.

این سرمایه گذار کشور ترکیه اضافه کرد: با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت تولیدی و تجاری و ارتباط با مسئولان عالیرتبه کشور ترکیه هیچ نگرانی از تضمین کاری نداریم و منتظر اعلام نظر استان قزوین هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار