مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: مالکیت و اداره امور شهرک صنعتی كاسپين 2 (آبيك) امسال براساس سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی و كاهش تصدي گري بخش دولت، به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 25 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حمیدرضا خانپور صبح امروز در حاشیه برگزاری سومین دوره مجمع انتخابات شهرک صنعتی آراسنج در جمع صنعتگران اظهار کرد: مقدمات واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک صنعتی کاسپین 2 (آبیک) در قالب تشکیل هیات مدیره و ارایه سهام به واحدهای تولیدی مستقر در این مکان در حال انجام است.

وی گفت: خوشبختانه واگذاری شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحدهای تولیدی فراهم کرده که اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناسب جهت ارتقا و نگهداری شهرک‌های صنعتی خصوصاً در بحث مبلمان شهری و زیرساخت‌ها بیش از پیش فعال‌تر عمل کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به استقبال خوب سرمایه‌گذاران از این شهرک گفت: با توجه به موقعیت خوب این شهرک و استقبال خوب سرمایه‌گذاران اکثرا واحدهای تولیدی آن فعال بوده که در حال حاضر در مرحله بررسی و رایزنی جهت طرح توسعه شهرک هستیم.

این مراسم که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی آراسنج برگزار شد، پس از معرفی 11 نفر از کاندیدهای عضویت در هیئت مدیره پس از برگزاری انتخابات پنج نفر که بالاترین رای را کسب کردند به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آراسنج به مدت دو سال انتخاب شدند.

هم اکنون در این شهرک صنعتی 132 قرارداد با متقاضیان  سرمایه‌گذاری منعقد شده که از این تعداد 92 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری یک هزار و 342 میلیارد ریال و اشتغال بیش از دو هزار و 213 نفر نیز به بهره‌برداری رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار