مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: هشت هزار و ۵۰۰ زوج جوان در دوره‌های پیش از ازدواج شرکت کردند که این طرح یکی از طرح‌های موفق بوده و با استقبال خوبی همراه بود.
کد خبر: ۵۹۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰ 26 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، حسن عابدی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در استانداری قم برگزار شد، با ارائه گزارشی از برنامه‌های هفته جوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان قم در هفته جوانان بالغ‌بر 44 برنامه را در دستور کار خواهد داشت که یکی از آن رونمایی از جشنواره ملی فرهنگی و هنری شهدای جوان مدافع حرم خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: در این هفته از 18 جوان نخبه برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل شده و حدود 75 مورد برنامه درباره آسیب‌های اجتماعی در ستاد ساماندهی جوانان طرح‌شده است.

وی با بیان اینکه با مشارکت دادگستری قم طرح آموزش زوجین متقاضی طلاق انجام‌گرفته است، گفت: در این طرح کارگاه‌های مختلفی برای زوجینی که تقاضا طلاق داشتند انجام شد که البته تا حدی در تصمیم آن‌ها اثر مثبت گذاشت.

عابدی عنوان کرد: با حضور اساتید فرهنگی، 24 همایش پنج‌ساعته برای سه هزار و 580 زوج و برگزار شد و همچنین هشت هزار و 500 زوج جوان در دوره‌های پیش از ازدواج شرکت کردند که این طرح نیز یکی از طرح‌های موفق بوده و با استقبال خوبی همراه بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار