معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: فرهنگ و سنن ایرانی و هنرهای اقوام کشورمان ظرفیت بالایی برای شادابی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
کد خبر: ۵۹۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 28 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،مراسم اختتامیه اولین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی پنجشنبه شب با حضور علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری، سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی صفری شهردار و اعضای شورای شهر قزوین در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

  
 علیرضا آشناگر در این مراسم اظهار کرد:شورای شهر و شهرداری در اجرای برنامه های فرهنگی پیشگام است و توانسته فعالیتهای خوبی را در ایام نوروز و سایر مناسبتها برگزار کند.


وی بیان کرد: قزوین با داشتن پیشینه تمدنی قوی باید در رویدادهای فرهنگی و هنری الگو باشد و با برگزاری برنامه های شاد و فرحبخش به نشاط اجتماعی کمک کند.


معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورد: فرهنگ و سنن و آیین های سنتی کشورمان این ظرفیت را دارد که به نشاط اجتماعی جامعه کمک کرده و از آسیبها بکاهد.


وی گفت: از شهرداری و شورا انتظار داریم فعالیتهای فرهنگی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد و این رویکرد را جدی بگیرد.


آشناگر اضافه کرد: در قزوین به اندازه کافی فعالیت عمرانی صورت گرفته و پل و خیابان و میدان ساخته شده و بهتر است با گسترش برنامه های شاد و فرهنگی به شادابی مردم کمک کنید.


وی تصریح کرد: سهم سه درصدی اعتبارات فرهنگی شهرداری مناسب نیست و نمی تواند جوابگوی نیازها باشد لذا انتظار داریم این سهم را افزایش دهید تا زمینه برگزاری جشنواره های ملی بیشتر از گذشته فراهم شود.


اشناگر از رویکرد خوب شهردار و شورای شهر در برگزاری جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی و تقویت آین های سنتی تقدیر و تشکر کرد.
در این مراسم از مدیران شهری و غرفه های برتر و فعال اولین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار