رئیس پلیس استان قزوین:
رئیس پلیس استان از وقوع 3 سانحه رانندگی و کشته شدن 3 نفر در حوادث روز گذشته استان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 28 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس استان اظهار کرد: عوامل پلیس‌راه پس از کسب خبر از مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو در آزادراه «قزوین – رشت» حوالی روستای کوهگیر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک دستگاه وانت نیسان با دو سرنشین واژگون که راننده خودرو و مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت ضربات وارده فوت کرد.

بیگلری بیان کرد: کارشناسان پلیس‌راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده وانت نیسان اعلام کردند.

این مقام مسئول ،ادامه داد: در حادثه‌ای که در 35 کیلومتری آزادراه «قزوین – کرج» به وقوع پیوست، یک دستگاه کامیون با راننده سواری آر دی که در حال تعویض چرخ خودرواش در حاشیه آزادراه بوده برخورد که راننده به علت شدت جراحات در دم فوت و کامیون متواری می‌شود.

به گفته وی،کارشناسان پلیس‌راه 50 درصد علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده کامیون و 50 درصد را عدم استفاده از علائم ایمنی از سوی راننده سواری آردی اعلام کردند.

رئیس پلیس استان در پایان از وقوع یک حادثه رانندگی دیگر در آزادراه «قزوین – زنجان» خبر داد و اعلام کرد: یک دستگاه سواری پژو پارس در این آزادراه بعد از شهر تاکستان با یک عابر برخورد که متأسفانه عابر پیاده به علت شدت ضربات وارده در دم فوت و کارشناسان علت این حادثه را نقض ماده 4 قانون ایمنی راه‌ها از سوی عابر پیاده اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار