تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون درمان اداره کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری، هزینه های درمانی به بیمه شدگان استان طی سال گذشته را 2 هزار و 300 میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۵۹۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 28 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- قیصر حافظی در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان، اجرای سیستم ارجاع را یکی از راهکارهای کاهش هزینه های درمان دانست و افزود: این طرح هنوز بخوبی در کشور نهادینه نشده و تلاش می شود طی سال جاری گام هایی در این راستا برداشته شود.
وی، منطقی شدن هزینه های درمان را از مهمترین اهداف نظام ارجاع دانست و گفت: با اجرای این طرح از هزینه های غیرضرور کاسته شده و سهم هر بیمه شده از سرانه درمان به طور دقیق مشخص می شود.
حافظی همچنین از پرداخت مطالبات معوق به دانشگاه علوم پزشکی تا پایان مرداد سال 96 خبر داد و گفت: همچنین بدهی موسسات خصوصی تا پایان آذرماه و مطالبات داروخانه ها تا پایان دی ماه پرداخت شده است.
معاون درمان اداره کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری مجموع بدهی های این نهاد به موسسات طرف قرارداد را 820 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: این نهاد با 499 موسسه، طرف قرارداد است.
 630 هزار نفر از جمعیت چهارمحال و بختیاری از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند که از این تعداد 485 هزار نفر زیرپوشش صندوق جامعه روستایی و عشایری قرار دارند و از خدمات رایگان برخوردارند، هم اینک 56 هزار نفر در این استان زیرپوشش بیمه همگانی قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار