رئیس شورای شهر تاکید کرد
رئیس شورای اسلامی شهر قم اهتمام ویژه شورای شهر به توسعه فضای سبز شهر قم گفت: هفته گذشته یکی از مصوبات شورای شهر در راستای حفظ و احیای باغات سطح شهر، خرید یکی از باغات سطح شهر بود.
کد خبر: ۵۹۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 28 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله علوی گرگانی، ضمن گرامیداشت روز شوراها، با تاکید بر اینکه هرجا وفاق، همدلی و حرکت کارشناسی شده باشد می‌توان امید به موفقیت داشت اظهار کرد: روح تلاش و همدلی و همکاری در تیم فعلی شورای اسلامی شهر قم حاکم است و بدون پرداختن به هرگونه مسائل حاشیه‌ای در راستای خدمت به مردم تلاش کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه امروز یکی از اقدامات موثر در مدیریت شهری برنامه‌محوری است تصریح کرد: در قالب چشم‌انداز شهر برنامه 20 ساله و برنامه پنج ساله در افق 1400 و برنامه یکساله فعالیت شهرداری تدوین شده و طی پنج ماهه فعالیت شورای پنجم 300 لایحه مورد بررسی و تصویب قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: یکی از شاخص‌n class="wordInCorrect" id="758_4">ترین لوایحی که با وقت‌گذاری مکفی شامل 35 روز لایحه بودجه سال 97 شهر باشد که نقشه راه شهرداری را برای یکسال مشخص می‌کند.

وی اضافه کرد: شهرداری قم در سال 97 هزار و 853 میلیارد تومان بودجه دارد که بخشی نیز شامل 300 میلیارد تومان برای سازمان‌های وابسته به آن است.

جلالی با اشاره به حجم بالای بودجه شهرداری قم بیان کرد: نگاه ما بر این بوده که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام به اتمام رسیده و اولویت‌ها در نظر گرفته شود؛ از طرفی کم و کاستی‌ها و نابرابری‌هایی را در مناطق مختلف قم شاهدیم و معتقد هستیم که با توزیع مناسب منابع و تقسیم منابع در سطح شهر باید خدمت به مردم در دستور کار باشد.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در شهر قم گفت: یکی از پروژه‌های مهم مترو است که در حال حاضر علی رغم مشکلات مالی و اقتصادی فعال است و تلاش می‌شود که تا پایان سال 97 براساس مصوبه شورای عالی ترافیک به اتمام برسد تا بتوانیم بهره‌برداری را در سال 98 داشته باشیم.

رئیس شورای شهر قم به وضعیت بلوار آیت‌الله بروجردی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این پروژه گره‌گشای پردیسان است گفت: امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از پروژه باشیم و مشکلات پردیسان برطرف شود.

وی تقاطع میدان ولیعصر را یکی دیگر از پروژه‌های شهری دانست و گفت: مقرر شده که بخشی از آن تا نیمه نخست سال به بهره‌برداری برسد.

جلالی تکمیل رمپ و لوپ‌های پل 9دی را یادآور شد و افزود: بخش‌هایی از این پروژه در اختیار مردم قرار گرفته و امیدواریم مابقی نیز آماده افتتاح شود.

وی با تاکید بر عزم مدیریت شهری بر اتمام فاز پنجم بلوار عماریاسر اظهار کرد: شورا اعتبار ویژه و خاصی را برای این امر اختصاص داده و امیدواریم با کمک مردم در دوره چهارساله بتوانیم این پروژه مهم که بیش از 40 سال مطرح است به سرانجام برسد.

رئیس شورای شهر گفت: برای چند تقاطع مهم شهر نیز پروژه‌هایی تعریف شده که امیدواریم به سرانجام برسد.

وی اهتمام ویژه شورای شهر به توسعه فضای سبز شهر قم تصریح کرد: هفته گذشته یکی از مصوبات شورای شهر در راستای حفظ و احیای باغات سطح شهر، خرید یکی از باغات سطح شهر بود.

جلالی یکی از تصمیمات مهم شورای شهر را راه‌اندازی شهربازی معارفی عنوان کرد و گفت: شرایط مالی مدیریت شهری سخت است اما خدا را شاکریم که شهر قم مسیر توسعه را طی می‌کند و بخشی از عقب‌ماندگی‌ها در حال جبران است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار