حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار:
با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان ،فرماندار جدید شهرستان البرز معرفی شد.
کد خبر: ۶۰۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 03 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوینفعلیرضا آشناگر در آیین تودیع معارفه فرماندار قدیم و جدید البرز افزود: فرمانداران در شهرستان های خود علاوه بر پیگیری امور مربوط به رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی منطقه تحت مدیریت، هم گرایی و هم افزایی میان احزاب و گروه های سیاسی را نیز برعهده دارند.


این مسئول اظهار کرد: فرمانداران نماینده عالی دولت در شهرستانها به شمار می روند و ضمن اینکه از جریان های حامی دولت می باشند، بدور از شتاب زدگی و با توجه به شاخص های مدیریتی انتخاب می شوند. 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید بنای حذف هیچ جریان و فردی را ندارد و همواره تلاش می کند تا با به کارگیری مدیرانی توانمند،خوش فکر و با تجربه امور مردم را به بهترین شکل پیش ببرد.


آشناگر خاطرنشان کرد: دولت همه سعی و تلاش خود را برای حل مشکلات کارگران به کار بسته است.
وی با بیان اینکه همه باید قانون را محترم شمرده و به آن احترام بگذاریم،افزود: قانون وظایف قوا و هر ارگان را مشخص کرده است بنابراین باید ضمن پرهیز از دخالت در امور یکدیگر به منظور پیشبرد امور کشور و خدمت رسانی بهتر به مردم همکاری مدیران با همدیگر افزایش یابد.


وی در ادامه روز کارگر را به این قشر تبریک گفت و افزود: این قشر بیش از همه تحت تاثیر تحریم های ظالمانه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران قرار داشته اند اما هیچ گاه دست از آرمان ها و ارزش های نظام برنکشیده اند.
نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: فرمانداران در جایگاه مدیریتی خطیری قرار دارند و زمان مسئولیت خود را باید به بهترین شکل برای خدمت رسانی به مردم صرف کنند. 


داوود محمدی در ادامه با اشاره به جمعیت قابل توجه کارگری شهرستان البرز،افزود: رسیدگی به مسایل و مشکلات این قشر در کنار تلاش برای حل مشکلات واجدهای تولیدی شهر صنعتی البرز باید در اولویت مدیران این شهرستان و همچنین استان قرار داشته باشد.


وی همچنین خواستار توجه ویژه به نوسازی بافت های فرسوده و فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای استقرار منطقه ویژه اقتصادی در البرز و تسریع در ساخت بیمارستان الوند شد.


فرماندار جدید البرز نیز در این مراسم گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ارزیابی افراد بر اساس میزان خدمت رسانی و اجرای تعهدات بوده است و بر این اساس قداست از نام افراد زدوده شد تا به واقع پاسخگوی عملکردشان باشند.


رضا گروسی با بیان اینکه دولت تلاش زیادی برای حل مشکلات جامعه کرده است که البته بخش زیادی از جامعه بدلیل اطلاع رسانی نشدن از آنها بی خبرند،افزود: عده ای قصد سیاه نمایی علیه دولت را دارند اما این مهم خدشه ای به عزم دولتمردان برای خدمت رسانی به مردم ایجاد نمی کند.
در پایان این مراسم حکم گروسی به عنوان فرماندار جدید البرز به وی تقدیم شد و از خدمات رضا عسگری فرماندار سابق این شهرستان نیز تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار