رئیس پلیس راه قزوین:
رئیس پلیس راه قزوین گفت: وضعیت ترافیکی و تردد خودروها هم اکنون در آزاده راه ها و جاده های اصلی و فرعی استان عادی و روان است اما رانندگان در طول مسیر به توصیه های پلیس مستقر در راه ها عمل کنند.
کد خبر: ۶۰۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 03 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،سرهنگ نصرالله بیگلری روز چهارشنبه با اشاره به تعطیلات آخر هفته جاری، افزود: شب گذشته ترافیک سنگینی را در آزادراه های قزوین-رشت، قزوین-کرج و قزوین-زنجان شاهد بودیم.


به گفته وی، خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس راه، شاهد هیچ حادثه منجر به فوتی نبوده ایم.


سرهنگ بیگلری ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو و احتمال وقوع ترافیک نیمه سنگین و سنگین در برخی از راه ها، از رانندگان می خواهیم ضمن صبر و حوصله در هنگام رانندگی و اجتناب از هر گونه سبقت و سرعت غیرمجاز، برای پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی از توقف در حاشیه های جاده ها خودداری کنند.


صبحت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، خودداری از تغییر مسیر ناگهانی خودرو و توجه به جلو هنگام رانندگی از دیگر توصیه های رئیس پلیس راه استان قزوین به رانندگان است.


6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه،270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار