پس از ناتمام ماندن دیدار نفت امیدیه در سوپرلیگ واترپلو کشور؛
سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه درباره ناتمام ماندن دیدار تیمش در سوپر لیگ واترپلو کشور به دلیل درگیری تماشاگران، گفت: متاسفانه تمام این درگیری و جنجال ایجاد شده، برنامه‌ریزی شخص آقای مهدی پنام‌تاش سرمربی تیم سایپا بود.
کد خبر: ۶۰۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 05 May 2018

رضا جعفری اظهارکرد: در این بازی جنجال به پا شد؛ در تایم سوم دیدار برابر سایپا یکی از بازیکنان تیم حریف پس از این‌که به ما گل زد، با دستش شماره 13 را به سمت بازیکن تیم ما نشان داد و هتاکی کرد. بازیکن شماره 13 ما هم که بسیار از این اقدام زشت ناراحت شد به سمت داور رفت و گفت که بازیکن حریف به من فحاشی کرد. داور هم اعلام کرد که چیزی را ندیده است و در صورت تکرار این موضوع با این بازیکن برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: پس از 30 ثانیه یکی از کارگران استخر 9 دی تهران که بعد از بازی متوجه شدیم، دایی همین بازیکنی است که به بازیکن تیم ما فحاشی کرد، به سمت بازیکن ما آمد و شروع به فحاشی و گفتن حرف‌های رکیک کرد. من در حال صحبت کردن با این آقا بودم که به یک‌باره تماشاگران تیم سایپا که در واقع همان تماشاگران تیم نوفلاح هستند، آغازکننده جنجال و درگیری بودند.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه ادامه داد: آن‌ها ابتدا شروع به فحاشی کردند و سپس صندلی و بطری‌های آب معدنی را به سمت بازیکنان و نیمکت ما پرتاب کردند. در همین حین نیز چند بطری که به بازیکنان ما برخورد کرده بود، باعث آسیب دیدگی چند بازیکنم از ناحیه کمر و زانو شد، البته از 50 تا 100 بطری که آن‌ها به سمت ما پرتاب کردند، بازیکنانم چهار پنج بطری را به سمت آن‌ها برگرداندند.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره این‌که برخی می‌گویند در میان درگیری‌‌های ایجاد شده در واترپلو یک وجه مشترک به نام تیم نفت‌امیدیه وجود دارد، چیست، گفت: باید بگویم ما حتی یک هوادار هم در استخر 9 دی تهران نداشتیم و اینکه گفته می‌شود این مشکل از سوی هواداران ما ایجاد شده است، صحت ندارد. سوال من این است که مگر ما چه نقشی در برگزاری این مسابقه داشتیم که این‌گونه می‌گویند؟ تمام تماشاگران متعلق به تیم سایپا بودند و خدا را شکر که تمام مسوولان فدراسیون از جمله رییس فدراسیون نیز از نزدیک شاهد این درگیری و جنجال بودند و ما هیچ دخل و تصرفی در این درگیری نداشتیم.

جعفری تاکید کرد: متاسفانه تمام این درگیری و جنجال، برنامه ریزی شخص آقای مهدی پنام تاش سرمربی تیم سایپا بود؛ حتی روز قبل از این دیدار که ما با تیم دانشگاه آزاد بازی داشتیم، این سرمربی با همین تماشاگران و بازیکنانش در استخر حاضر و اقدامات او باعث شد که تماشاگران به بازیکنان تیم ما فحاشی کنند. من همان موقع به مسوول برگزاری مسابقات و آقای رضوانی رییس فدراسیون گفتم که اگر با آن‌ها برخورد نشود، این موضوع به همین جا تمام نمی‌شود و اتفاقات بدتر رخ خواهد داد که این اتفاق در روز بازی ما با سایپا رخ داد.

وی بیان کرد: برخی گفتند که امیدیه جنبه باخت نداشته است که باید بگویم اولا که این درگیری در کوارتر سوم رخ داد و تیم ما دو کوارتر دیگر برای برگرداندن نتیجه زمان داشت. اگر تمام دیدارهای ما با تیم سایپا را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که این تیم از کوارتر سوم به بعد دچار ضعف بدنی می‌شود و ما توانسته‌ایم با بهره‌گیری از این موضوع و تدابیر لازم، بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت‌امیدیه عنوان کرد: واقعا چرا خدمه استخر 9 دی باید این حواشی را ایجاد کند؟ من دندان روی جگر گذاشته‌ام و حرفی نمی‌زنم و منتظر هستم تا ببینم فدراسیون چه برخوردی با این موضوع خواهد داشت. به هر حال با توجه به این‌که حریف تیم سایپا است و از نظر مالی در شرایط خوبی است، دلیل نمی‌شود که تمام قوانین زیر سوال برود. باشگاه نفت‌امیدیه نیز پیگیر موضوع خواهد بود و صد درصد به دنبال احقاق حق‌مان هستیم.

وی با طرح این پرسش که چرا تیم ما که هیچ دخل و تصرفی در این موضوع نداشت، دیسکالیفه و از جدول بازی‌ها کنار گذاشته شد، گفت: این جنجال و درگیری ربطی به تیم ما نداشت و بازیکنان‌مان چه در آب و چه بیرون از آب درگیر نشدند و تشنج بین تماشاگران بود. هیات برگزارکننده مسابقات ضعف داشت که نتوانست موضوع را سر و سامان دهد پس چرا وقتی سایپا شروع‌کننده و ادامه‌دهنده درگیری بوده است، تیم ما دیسکالیفه می‌شود.

جعفری افزود: تمام صحبت‌های من قانونی و موثق است و هیچ کسی نمی‌تواند حرف‌های من را رد کند. ما به دنبال این هستیم که منطقی و معقول و با احترام به فدراسیون که فدراسیون همه است، حق‌مان را بگیریم. نزدیک به 18 سال است که در لیگ برتر هستم و این تشنج و درگیری و همچنین حواشی که در دو سال اخیر در لیگ واترپلو به وجود آمده است، در 16 سال قبل نبوده است. در این دو سال یک عنصر که تیم سایپا است به لیگ برتر واترپلو اضافه شده است و در هر جا که می‌رویم، این تیم داستان دارد، البته در این تیم یک‌سری انسان‌های بسیار ورزشی و خوبی وجود دارد که نمی‌توان از آن‌ها گذشت اما کار را به دست کسی داده‌اند که به دنبال ورزش نیست.

وی تاکید کرد: یکی از دلایلی که باعث ایجاد این حواشی شده، این است که واترپلو کشور هیچ اسپانسری ندارد. رییس فدراسیون با تلاش بسیار تیم سایپا را وارد لیگ برتر کرد و شاید با توجه به این‌که تیم سایپا روند طبیعی رسیدن به لیگ برتر را طی نکرد، همین باعث ایجاد این مشکلات شده است.

سرمربی تیم واترپلو نفت‌امیدیه خاطرنشان کرد: با توجه به موضوعاتی که پیش آمده است به نظرم آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز باید ورود کند. با توجه به این‌که تیم ما عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و تیم دانشگاه آزاد، عنوان تیم قهرمانی لیگ برتر و همچنین سوپر لیگ را به خود اختصاص داد، تیم ما که در لیگ برتر دوم شد، طبیعا باید مجوز حضور در باشگاه‌های آسیا را به دست آورد و امیدوارم موضوعات پیش آمده در سوپر لیگ و دیسکالیفه شدن ما، در روند حضور ما در باشگاه‌های آسیا تاثیر نگذارد.

وی افزود: اگر آقای حیدری در این زمینه بی‌خیال باشد، مطمئن باشید خود من تا مجلس شورای اسلامی هم که شده است، می‌روم و نمی‌گذارم حق تیمم ضایع شود. امیدوارم با توجه به سابقه ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، او حتما به این موضوع ورود کند و نگذارد حق تیم ما ضایع شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: واترپلو ، رضا جعفری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار