استاندار قزوین طی پیامی سالروز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به جمعیت فداکار و تلاشگر این نهاد تبریک گفت.
کد خبر: ۶۰۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 06 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین ،عبدالمحمد زاهدی طی پیامی سالروز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به جمعیت فداکار و تلاشگر این نهاد تبریک گفت.


متن پیام استاندار قزوین به شرح ذیل می باشد:

نام جمعیت هلال احمر با ارزش ها و مفاهیمی چون ایثار، از خود گذشتگی،انسانیت و احسان،سعه صدر،احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده است.انسانهای شریف و وارسته‌ای که با اراده ستونی ،امیدواری و دل های سرشار از شور یاری همچون فرشتگان بی‌هیچ گونه منت و درخواستی سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می شتابند. 


جمعیت هلال احمربا بهره گیری از آموزه های مکتب اسلام عزیز و سیاست های نظام اسلامی و به فعلیت رساندن ظرفیت های بشردوستانه مردم مؤمن و همیشه انقلابی ایران ، نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ یادشده در گوشه گوشه ی دنیا ایفا نماید  و در سخت ترین شرایط و بحرانی ترین لحظات به ویژه درهنگام خشم وقهر طبیعت در کنار همشهریان و هموطنان و همنوعان خود حاضر باشند و برای آسایش و رفاه آن ها از آرامش و عافیت خود چشم پوشیده اند.


با استعانت از پروردگار متعال و در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله العالی به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، هفته هلال احمر،فرصت ارزشمندی برای پاسداشت فرهنگ خدمت صادقانه،انسان دوستانه و داوطلبانه به مردم و تکریم و تقدیر از فعالان و دست اندرکاران فرهنگ ترویج روحیه ایثارگری  و نوع دوستی در جامعه است . بدینوسیله هیجدهم اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ وهفته  هلال احمر را به مدیریت،کارکنان،دوست داران،خیرین و فعالین داوطلب جمعیت هلال احمر استان قزوین و دیگر زحمت کشان این عرصه تبریک عرض نموده وامیدوارم  با اتکال به خداوند باریتعالی در پیشبرد اهداف متعالی و انسان دوستانه خود موفق و موید باشید .


     عبدالمحمد زاهدی
استاندار قزوین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار